۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۵۴
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85193303
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بخشی از املاک کمیته امداد در اهواز به نیازمندان اهدا شد

اهواز - ایرنا - مدیر کل کمیته امداد امام (ره) خوزستان گفت: بخشی از املاک این نهاد حمایتی در کوی مدرس و طاهر شهرستان اهواز به صورت رایگان تحویل نیازمندان شد.

به گزارش ایرنا، جمال شیبه روز سه شنبه در آیین «هبه املاک» که با حضور مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور برگزار شد، بیان کرد: سال گذشته یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی توسط کمیته امداد برای مددجویان در خوزستان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد خوزستان علاوه بر ساخت مسکن، در بخش تعمیرات وسایل خانه‌های مددجویان نیز ورود کرده‌ است، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار مورد تعمیرات و ۲ هزار و ۲۰۰ مورد ساخت حمام، سرویس بهداشتی و لوله‌کشی گاز برای خانواده‌های مددجویان انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان بیان کرد: سال گذشته زمین‌های کوی طاهر در ورودی اهواز که متعلق به کمیته امداد استان بود به مردمی که در این منطقه ساخت و ساز انجام داده بودند به طور رایگان تحویل شد.

وی ادامه داد: با دستور رییس کمیته امداد امام (ره) کشور و طی نشستی که با شهرداری اهواز برگزار شد تمامی زمین‌های کوی طاهر اهواز با این شرط در اختیار شهرداری اهواز قرار داده شد که تمامی فرآیند صدور سند را به طور رایگان برای مردم این منطقه انجام دهند.

شیبه با تقدیر از نقش خیران در ساخت مسکن مددجویان، گفت: اقدام‌های خوبی در حوزه مسکن مددجویان روستایی انجام شده و با کمک خیران و همکاری وزارت مسکن و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و سپاه تا پایان سال ۱۴۰۲ در تامین مسکن مددجویان روستایی گام های موثری برخواهیم داست.

به گزارش ایرنا، در کوی طاهر ومدرس اهواز املاکی که توسط نیازمندان در زمین‌های متعلق به کمیته امداد ساخته شده بود به صورت رایگان به ساکنان آن‌ها اهدا شد.

۱۳۰ هزار خانواده در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha