۷ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۲۴
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85214936
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محرومیت‌زدایی یکی از برنامه اصلی سپاه پاسداران است

اهواز - ایرنا - دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ماموریت اصلی سپاه تامین امنیت و دفاع از نظام جمهوری اسلامی است گفت: در کنار این رسالت سپاه محرومیت‌زدایی و توسعه مناطق محروم کشور را در برنامه کاری خود دارد.

به گزارش ایرنا سردار ضیاالدین حزنی امروز سه شنبه در آیین توزیع ۲ هزار دستگاه کولر در بین مددجویان کمیته امداد خوزستان در محل مجتمع فجر اهواز بیان کرد: به دلیل شدت گرما در خوزستان کولر از جمله کالاهای حیاتی برای مردم این استان است و در نظر داریم که کولر همواره در لیست جهیزیه و کالاهای مورد نیاز خانواده‌های نیازمندی که برای خوزستان و مناطق گرمسیر کشور تهیه می‌شود قرار گیرد.

وی ادامه داد: باید دقت شود که در توزیع کالاهای ضروری زندگی خانواده نیازمند واقعی و مستحق انتخاب شوند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در خوزستان و مناطق گرمسرر کشور نباید هیچ خانواده کم برخوردار نیازمند کولر باشد.

سردار حزنی تاکید کرد: یک مرکز با همکاری سپاه برای تعمیر کولرهای خانواده‌های نیازمند باید ایجاد شود و برای کمک با نیازمندان فعالیت کند.

وی افزود: از منطقه محروم احمد فداله از توابع شهرستان دزفول بازدید کردم ،باید کمیته امداد به صورت جدی برای رفع فقر در این منطقه ورود کند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه در خوزستان در پنج قرارگاه رفع محرومیت و تامین امنیت فعالیت دارد و یک مرکز از سپاه برای رفع محرومیت در منطقه احمد فداله استان نیز ایجاد شده است.

در ادامه این آیین، معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد کشور بیان کرد: طبق برآورد انجام شده خانواده نیازمند و مددجو در خوزستان به ۶ هزار کولر نیاز دارند.

سعید زارع‌زاده ادامه داد: ماه گذشته یکهزار کولر توزیع شد و امروز نیز ۲ هزار کولر دیگر توزیع گردید.

وی افزود: سه هزار کولر دیگر باقی مانده که تلاش داریم هر چه زودتر تامین شود و در اختیار نیازمندان استان قرار گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد کشور بیان کرد: امروز سه هزار و ۵۰۰ کولردر کشور تامین شد که از این تعداد ۲ هزار کولر به خوزستان، یکهزار کولر به استان هرمزگان و ۵۰۰ کولر نیز به استان بوشهر اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، با دستور رهبر معظم انقلاب امروز (سه‌شنبه) ۲ هزار کولر به خانواده نیازمند خوزستان اختصاص یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha