۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۲
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85194112
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهدای زمین و خانه به نیازمندان در ماهشهر

۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۲
کد خبر: 85194112
اهدای زمین و خانه به نیازمندان در ماهشهر

اهواز- ایرنا- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: به ۵۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد و نیازمند در شهرک شهید مدنی ماهشهر، زمین و همچنین واحد مسکونی اهدا شد.

به گزارش ایرنا، جمال شیبه چهارشنبه درآیین "هبه املاک" در شهرستان ماهشهر با اشاره به واگذاری املاک و زمین‌های متعلق به این‌نهاد حمایتی به نیازمندان مناطق مختلف استان بیان کرد: در شهرک‌مدنی ماهشهر زمین و املاکی که متعلق به کمیته امداد بوده نیز به صورت رایگان در اختیار نیازمندان قرار گرفت و مراحل ثبت سند با هماهنگی شهرداری و اداره ثبت اسناد در حال انجام است‌

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، ساکنان این خانه‌ها سال‌ها درگیر دریافت سند مالکیت بودند که با این اقدام مشکل آنها رفع می‌شود.

وی گفت: با توجه به تاکید رییس کمیته امداد کشور واگذاری اسناد مالکیت به این افراد، رایگان خواهد بود.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان افزود: با ثبت سند این خانه‌ها به ارزش افزوده املاک اضافه خواهد شد و ساکنان آن‌ها از واحدهای مسکونی با سند قانونی بهره‌مند می‌شوند.

شیبه اظهار کرد: کمیته امداد از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی به بخش فرهنگی، درمان، عمران، تامین جهیزیه و وام کارگشایی محرومان می‌پردازد.

به گزارش ایرنا، روز گذشته نیز اهدا رایگان برخی املاک کمیته امداد در مناطق "کوی طاهر" و "مدرس" اهواز به نیازمندان ساکن در این اراضی انجام شد.

این خانه‌ها در زمین‌های متعلق به کمیته امداد ساخته شدند که این نهاد حمایتی املاک را به افراد نیازمند و واجد شرایط به صورت رایگان اهدا کرد.

۱۳۰ هزار خانواده در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha