۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۳۳
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85193370
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرنگاران سربازان جنگ نرم با سلاح قلم هستند

خرم آباد - ایرنا - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: امروز خبرنگاران سربازان جنگ نرم با سلاح قلم هستند و در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان یاوریان روز سه‌شنبه در آیین گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی رییس دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در مزار شریف افغانستان روز خبرنگار بیان کرد: امروز جنگ دشمنان ملت ایران بر کاهش سرمایه اجتماعی جامعه و از هم گسیختگی پیوندهای اجتماعی متمرکز است تا بتوانند اهداف شوم خود را محقق کنند.

وی ادامه داد: اگر در هشت سال جنگ تحمیلی فرزندان این مرز و بوم اجازه ندادند یک وجب از خاک و سرمایه های این کشور به تاراج رود امروز خبرنگاران این سلاح مهم قلم را دست دارند و در مقابل جنگ دشمنان مقاومت می‌کنند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه مهمترین سرمایه ما سرمایه اجتماعی است و امروز خبرنگاران در این عرصه خطیر تلاش می کنند عنوان کرد: دشمن جنگ ترکیبی علیه ملت راه انداخت و امروز خبرنگاران در این جبهه نرم سربازان سلاح به دست هستند.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس فرزندان این مرز و بوم دست به اسلحه بردند تا وجبی از خاک این مملکت به تاراج نرود.

یاوریان بیان کرد: امروز نیز خبرنگاران همچون سرداران بزرگ جنگ در مقابل جنگ ترکیبی دشمن ایستاده‌اند و در عرصه روایت‌گری و اطلاع رسانی نمی‌گذارند دشمن غلبه کند و به اهداف شوم خود برسد.

وی افزود: نقش خطیر خبرنگاران ستودنی است و قلم خبرنگار، شمشیر دولبه است که از یک سو مقابل دشمن ایستاده و از سوی دیگر منتقد مسئولان است تا بتواند مشکلات مردم را برطرف کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه اطلاع رسانی بیان کرد: شهید دلاور صارمی مظلومانه به شهادت رسیده و امروز روز خبرنگار به نام ایشان مزین شده است.

وی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده شورای صنفی خبرنگاران لرستان تشکیل می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha