۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 942
کد خبر: 85193679
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جلوگیری از سوءاستفاده دشمن، مسوولیت اصلی خبرنگاران است

گرگان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند که دولت‌ها باید خدمات خود را به مردم اعلام کنند تا علاوه بر جلوگیری از سوءاستفاده دشمن در القای ناکارآمدی نظام، امیدآفرینی در مردم ایجاد شود که مسوولیت اصلی این بخش بر عهده خبرنگاران و رسانه‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایرنا قاسم غریب‌آبادی روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار اظهار کرد: درک جایگاه رسانه از سوی مسوولان و بهره‌گیری درست از ظرفیت خبرنگاران و خبرگزاری‌ها گام موثر و مفید برای انعکاس خدمات دولت و همچنین نشاط‌آفرینی و افزایش امید در مردم است.

وی بیان کرد: ایرنا به عنوان رسانه دولت بار سنگینی در عمل به این وظیفه دارد و در گلستان به خوبی و درستی از انجام مسوولیت‌های خود به خصوص در پوشش فعالیت‌های جمعیت هلال احمر برآمده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت ادامه داد: اگر اخبار و به خصوص تلاش‌های موثر نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت‌ها به گوش مردم برسد، فرصت عرض‌اندام رسانه‌های معاند برای ایجاد بلوا و تحریک مردم گرفته شده و امید به آینده روشن ایران در همه به خصوص نسل جوان زنده خواهد شد.

غریب‌آبادی گفت: در کنار این مسوولیت اگر نگاه شخصی و سیاسی متوجه فعالیت رسانه‌ها باشد نتیجه‌ای جز ناامیدی مردم به دنبال نخواهد داشت و این گونه رفتارها بر خلاف دستور و تاکید صریح رهبر معظم انقلاب است.

وی بیان کرد: رسانه ها در جهاد تبیین به‌خصوص در حوزه خدمات دولت و نظام تکلیف سنگینی دارند که اگر درست به آن عمل کنند تبدیل به "عمار انقلاب" خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha