۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85193848
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه‌ها دلایل عقب ماندگی استان گلستان را تبیین کنند+ فیلم

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار گنبدکاووس با تاکید بر اهمیت نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی از آنان خواست دلایل عقب ماندگی استان گلستان در بخش‌های مختلف و نیز این شهرستان را برای مردم تبیین و در کنار آن تلاش‌های دولت سیزدهم برای جبران آن و بهبود وضعیت را ترسیم کنند.

به گزارش ایرنا، مهدی دهرویه روز چهارشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در گنبدکاووس به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار اظهارکرد: دولت سیزدهم با توجه به شرایط خاصی که کشور با آن درگیر است با رویکرد مردمی، جهادی و انقلابی برای حل مشکلات تلاش می‌کند.

وی افزایش مشارکت‌های مردمی در انجام امور و مبارزه با فساد را از جمله رویکردهای اصلی دولت دانست و گفت: عوامل متعددی باعث عقب ماندگی گلستان شده و این استان با وجود نام زیبا هنوز توانسته به جایگاه واقعی برسد و آسیب‌های اجتماعی با توجه به محرومیت‌ها نسبی در استان نمایان است.

فرماندار گنبدکاووس با بیان اینکه استاندار گلستان آسیب‌ها و عوامل عقب ماندگی استان را شناسایی و راه برون رفت از آن را ترسیم کرده است، ادامه داد: در همین راستا سند تحول استان در چارچوب اقدامات تحول‌آفرین تدوین شد و با رویکرد تمرکززدایی و نگاه توسعه متوازن تلاش‌ها برای بهبود شاخص‌های توسعه در حال انجام است.

دهرویه افزود: خبرگزاری ایرنا به دلیل کارنامه درخشانی که دارد رسانه مورد اعتماد مردم و مسوولان است لذا وظیفه سخت‌تری را در درجه اول نسبت به معرفی دلایل عقب ماندگی و نیازهای استان و در مرحله بعدی اقدامات اجرایی دولت برای حل آنها برعهده دارد.

رسانه‌ها دلایل عقب ماندگی استان گلستان را تبیین کنند+ فیلم

وی بیان کرد: استاندار گلستان با شناسایی دلایل عقب ماندگی استان با رویکرد انقلابی و برنامه محوری در کنار استفاده از ظرفیت مردمی به دنبال حل مشکلات و عبور دادن استان از بحران‌ها و قرارگیری در مسیر پیشرفت و توسعه است و می‌طلبد اقدامات اجرایی با این نگاه توسط رسانه‌ها به مردم تبیین و اطلاع رسانی شود.

فرماندار گنبدکاووس آب بندان‌های غیرمجاز را از چالش‌های جدی مردم شهرستان دانست و گفت: با حمایت و نگاه تحول‌گرا و توسعه محور استاندار گلستان و مجموعه فرمانداری این تاسیسات تخریب و در بخش حوزه آرد و نان هم وضعیت صف‌های طولانی مقابل نانوایی‌ها مدیریت شد و در حوزه کشاورزی هم نیازمند ترسیم برنامه راهبردی هستیم.

دهرویه افزود: برای توسعه شهرستان ۱۰ پیشران بر اساس سند تحول استان نوشته شده که در راس آن ساماندهی بازاردام و در ادامه توسعه بخش‌های کشاورزی، گردشگری، زیرساخت‌های جاده نفت و تصفیه‌خانه فاضلاب قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه گنبدکاووس محور شرق استان در حوزه‌های مختلف به ویژه بخش بهداشت و درمان برای دریافت خدمات محسوب می‌شود، بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان هم تلاش می‌کنیم زیرساخت‌ها برای خدمات دهی به جمعیت حدود یک میلیون نفری شرق استان به مرکزیت این شهرستان فراهم شود.

فرماندار گنبدکاووس از رسانه‌ها خواست با مطالبه‌گری به حق خود یاری رسان مسوولان در خدمت رسانی باشند و تاکید کرد: فضای رسانه‌ای رسمی باید بر فضای مجازی کاذب غلبه کند چرا که فضای مجازی همواره مورد هجمه خیلی از افرادی قرار می‌گیرد که تابع سلایق کانون‌های قدرت و ثروت هستند.

به گزارش ایرنا، گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان گلستان در شرق این استان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha