آخرین آمار پیش ثبت‌نام‌های مجلس در هرمزگان اعلام شد

بندرعباس - ایرنا - رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: ۱۳۷ نفر تا کنون در این استان برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اطلاعات خود را تکمیل کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان کامرانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در استان هرمزگان استقبال خوبی در موضوع پیش‌ثبت‌نام‌ شده و در سه روز گذشته ۱۳۷ نفر پیش‌ثبت‌نام خود را تکمیل کرده‌اند که از این بین ۱۰ نفر خانم هستند.

وی ادامه داد: در حوزه مرکزی استان ۷۴ نفر، حوزه غرب هرمزگان ۲۸ نفر و در حوزه شرق استان ۳۵ نفر تاکنون برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس پیش ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، بیان کرد: در حوزه انتخابیه مرکز استان پنج نفر، در حوزه شرق هرمزگان سه نفر و در حوزه غرب استان ۲ نفر از متقاضیان را بانوان تشکیل می‌دهند.

کامرانی افزود: متقاضیان کاندیداتوری در انتخابات پیش‌رو حتما باید در سامانه‌ای به این منظور معرفی شده ثبت‌نام کنند زیرا به محض اینکه موعد مقرر به اتمام برسد، پیش ثبت‌نام‌ها تمدید نخواهد شد.

به گفته وی؛ متقاضیان با شماره شخصی خود در سامانه ستاد انتخابات ثبت نام کنند، زیرا نتایج بررسی‌ها به شماره موبایل شخصی افراد ارسال خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان، تاکیدکرد: کسانی که مایل به کاندیداتوری هستند ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و هر چه سریعتر این مهم را انجام دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha