۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85192514
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشارکت در انتخابات متاثر از سلامت، امنیت و رقابت است

همدان-ایرنا- فرماندار شهرستان تویسرکان مشارکت در انتخابات را متاثر از سه راهبرد سلامت، امنیت و رقابت دانست و گفت: انتخابات برای مردم یک حق و فرصت بی نظیری برای جابجایی قدرت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین افشاری در پنجمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان تویسرکان، تامین امنیت انتخابات را دومین راهبرد اعلام کرد و اظهار داشت: تمام تلاش خود را داریم تا تامین امنیت انتخابات را داشته باشیم.

وی راهبرد سوم انتخابات را رقابت دانست و افزود: اصل رقابت مهمترین رکن حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

فرماندار تویسرکان ادامه داد: این شهرستان با تشکیل ۱۰ کمیته و سه هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی آمادگی برگزاری انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان رهبری را دارد.

وی با اشاره به آغاز رسمی انتخابات اظهار داشت: ۱۲۰ خبر در سامانه پایش و رصد اخبار انتخابات بارگزاری شده که شهرستان تویسرکان رتبه دوم استان را در این زمینه را کسب کرده است.

فرماندار تویسرکان با تاکید بر اینکه اراده مردم در اداره مملکت فقط در سایه رای دادن و انتخاب نماینده خود اتفاق می افتد گفت: مردم باید به ما به عنوان مجریان انتخابات مبنی بر رعایت اصل بی طرفی ما، اطمینان کنند.

افشاری با اشاره به فعالیت ستاد رسیدگی به تخلفات انتخابات در سطح شهرستان گفت: اخبار انتخابات به صورت روزانه رصد و مستندسازی می شود.

وی از برنامه ریزی برای جهت برگزاری ۴۰ دوره آموزشی انتخابات در شهرستان خبر داد و افزود: نقش رسانه ها در رقابت بین کاندیداها و حضور حداکثری مردم مهم و بی بدیل است.

فرماندار تویسرکان افزود: اگه همه بدانند که از سلایق خود در انتخابات کاندیدا دارند به طور حتم مشارکت می کنند.

افشاری، خواستار ثبت نام و حضور همه کسانی که می توانند از زندگی مردم شهرستان گره باز کنند و طرح نویی دراندازند و زمینه خدمات رسانی گسترده ایفا و نقش بازی کنند، شد.

وی افزود: افراد حتی اگر ۳۰ درصد احتمال حضور خود در انتخابات را می دهند در مرحله پیش ثبت نام، اقدام کنند و در صورتی که رغبت به ادامه نداشتند، انصراف دهند.

فرماندار تویسرکان تاکید کرد: داوطلبان ثبت نام را در ۲ تا سه روز اول انجام دهند و برای روزهای آخر نگذارند که در صورت بروز مشکل احتمالی از انتخابات باز نمانند.

به گزارش ایرنا؛ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

تویسرکان یکی از شهرستان‌های استان همدان واقع در دامنه جنوبی کوه الوند است که از بیش از ۱۰۲ هزار نفر جمعیت برخوردار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha