۲۷۶ نفر برای کرسی‌های هرمزگان در مجلس شورای اسلامی پیش‌ثبت‌نام کردند

بندرعباس - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان با اشاره به افزایش ۱۷۶ درصدی ثبت‌نام کنندگان انتخابات مجلس در این استان، گفت: طبق آخرین گزارش، تا شامگاه شنبه (۲۱مرداد) ۲۷۶نفر برای شرکت در رقابت‌های انتخابانی دور آینده مجلس شورای اسلامی از حوزه‌های مختلف این استان پیش ثبت‌نام کرده‌اند.

احسان کامرانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۱۴۶ نفر از حوزه مرکزی، ۵۹ نفر از حوزه غرب و از حوزه شرق استان ۶۸ نفر پیش ثبت نام کرده اند که ۲۳۱ نفر از این افراد مرد و ۴۵ نفر از بانوان هستند.

معاون استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: ۲۳ نفر از پیش ثبت نام کنندگان دارای مدرک تحصیلی دکترا ، ۲۱۷ نفر فوق لیسانس، ۲۹ نفر لیسانس و هفت نفر نیز مدرک حوزوی دارند.

به گفته کامرانی: در مقایسه با دور یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعداد ثبت‌نام کنندگان تاکنون با بیش از ۱۷۶ درصد افزایش از ۱۱۳ نفر به ۲۷۶ نفر رسیده است.به گفته کامرانی: در مقایسه با دور یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعداد ثبت‌نام کنندگان تاکنون با بیش از ۱۷۶ درصد افزایش از ۱۱۳ نفر به ۲۷۶ نفر رسیده است.

پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۱۸روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

چنانچه سهمیه کرسی‌های نمایندگان هرمزگان در دور آتی تغییر نکند، پنج نماینده از این استان به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha