۵۷ درصد از بیمه شدگان سلامت خراسان رضوی جزء پنج دهک درآمدی هستند

مشهد- ایرنا- سرپرست اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: ۵۷ درصد از جمعیت زیر پوشش صندوق بیمه سلامت همگانی این استان جزء پنج دهک درآمدی اول هستند که به صورت رایگان بیمه شده‌اند.

دکتر محمد وجدانی روز چهارشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به مناسبت روز خبرنگار افزود: در دولت مردمی مهمترین اتفاقی که در حوزه بیمه سلامت در راستای تامین سلامت و امنیت جامعه رقم خورده، پوشش بیمه سلامت همگانی رایگان برای سه دهک درآمدی اول بوده که امسال به پنج دهک درآمدی افزایش یافته است.

وی ادامه داد: هم اینک در کل کشور۳۵ میلیون و ۳۶۴ هزار نفر زیر پوشش صندوق بیمه سلامت همگانی هستند و سایر اقشار زیر پوشش سایر سازمان‌های بیمه‌ای از جمله بیمه تامین اجتماعی هستند.

۵۷ درصد از بیمه شدگان سلامت خراسان رضوی جز پنج دهک درآمدی هستند

سرپرست اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: بیمه سلامت خراسان رضوی با سه میلیون و ۶۳۸ نفر بیمه شده رتبه نخست بیشترین میزان بیمه شدگان سلامت رایگان را در کشور داراست به گونه‌ای که بیمه شدگان سلامت استان تهران ۲ میلیون و ۸۹۶ هزار هستند.

۵۷ درصد از بیمه شدگان سلامت خراسان رضوی جز پنج دهک درآمدی هستند

به گزارش ایرنا، ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار و مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در شهر مزارشریف افغانستان از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز خبرنگار انتخاب شده است.

۵۷ درصد از بیمه شدگان سلامت خراسان رضوی جز پنج دهک درآمدی هستند

خبرگزاری جمهوری اسلامی قدیمی ترین آژانس خبری در ایران محسوب می شود که در سال ۱۳۱۳ خورشیدی تاسیس شده و از نظر وسعت پوشش خبری و فعالیت دفاتر خبری در داخل و خارج از کشور بزرگترین بنگاه خبری ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha