۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۰۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85194321
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اطلاع رسانی شهرستان‌های محروم زنجان در اولویت قرار گیرد

زنجان - ایرنا رییس شورای استان زنجان گفت: ماهنشان از شهرستان های محروم استان بشمار می رود، متاسفانه در این شهرستان خبرنگار وجود ندارد که مشکلات، مسائل و مطالبات مردم  را به گوش مسوولان برساند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسکندر عابدینی به همراه هیات همراه روز چهارشنبه به مناسبت روز خبرنگار و در بازدید از خبرگزاری ایرنا زنجان با قدردانی از فعالیت های این مرکز افزود: بازگویی واقعیت‌ها و روشنگری ها افکار عمومی را آگاه مند می کند.

وی بیان کرد: در صورت وجود خبرنگار نیز این مساله بسیار کمرنگ است و تعاملات دوجانبه و وجود نماینده ای برای اطلاع رسانی از فعالیت های انجام گرفته می تواند وضعیت بهتری را رقم بزند.

رییس شورای استان زنجان اظهار کرد: در برخی موارد مردم برای بیان مطالبات خود با سختی های مواجه می شوند و انعکاس اقدامات، فعالیت ها و مشکلات این منطقه از سوی خبرنگار نتیجه بهتری را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: استان زنجان فقط مختص مرکز نیست و باید به مسائل دیگر شهرستان‌ها نظیر ماهنشان نیز پرداخت، انتظار بر این است خبرگزاری ایرنا نیز اخبار این منطقه را به نحو مناسبی پوشش دهد.

عابدینی خاطر نشان کرد: عمده معضل مشکل شهرستان ماهنشان این است که مردم نمی توانند مشکلات خود را بیان کنند و امیدواریم با همکاری های بین بخشی به کاهش این مهم منتهی شود.

عضو شورای شهرستان ایجرود به وضعیت خطیر اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر خبرنگاران نبودند لحظه های ماندگار به ثبت نمی رسید.

حجت الاسلام علیرضا بهرامی خاطر نشان کرد: خبرگزاری ایرنا به شهرستان های استان توجه بیشتری داشته باشد و اطلاع رسانی را درر اولویت کاری خود قرار دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha