۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85194998
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دولت با گشایش‌های بین المللی آینده روشنی را ترسیم کرد

سنندج- ایرنا- رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: دولت سیزدهم در ماههای اخیر موفقیت‌های شایانی در حوزه بین‌الملل داشت و آینده روشنی را پیش روی کشور ترسیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مینو بیابانی روز پنجشنبه در حاشیه سفر به کردستان در نشست با خبرنگاران استان، در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درباره راهبرد این سازمان در انتخابات پیش رو اظهار کرد: دشمن به واسطه امپراطوری رسانه ای خود، ایجاد یاس و ناامیدی را در راس برنامه های خود علیه ملت ایران قرار داده است.

وی افزود: بهترین کار در شرایط حاضر امیدآفرینی با اقدامات جامع و به موقع است که دولت در حوزه بین الملل وارد شد و موفقیت‌هایی نیز به دست آورد.

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه دشمنان برای رسیدن به منافع خود هزینه های هنگفتی می کند، اضافه کرد: مردم نجیب، بصیر و فهیم هستند و در تمامی جنگهای ترکیبی و شناختی مردانه ایستادند که متاثر از عمق ایمان و علاقه به هویت ایرانی و اسلامی آنهاست.

وی با بیان اینکه ایستادگی مردم کردستان در جنگ شناختی بسیار سنگین است، ادامه داد: این مردم از بدو انقلاب تا کنون به باورها و اعتقادات خود عشق ورزیده اند.

بیابانی با اشاره به اینکه بسیج جامعه زنان در جهاد تبیین و خدمت رسانی فعالانه وارد عمل شده است، گفت: ایجاد نشاط و امید با برنامه های فرهنگی و تبیینی و حل مشکلات مردم در صدر برنامه هاست.

وی افزود: انتخابات مهمترین رکن هر کشوری است و حضور مردم در آن اهمیت دارد که ملت ایران همواره پای کار انتخابات بوده اند و این بار نیز با بصیرت و آگاهی حضور حداکثری خواهند داشت.

کردستان پیشتاز در حوزه اشتغال خانگی

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه کردستان در حوزه های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال روند رو به جلویی داشته است، افزود: کارهای ابتکاری بسیار مهمی مبتنی بر فکر و اندیشه در این استان صورت گرفته و هیات اندیشه ورز با نگاه عمقی، مسائل را احصا کرده است.

بیابانی گفت: در حوزه زنان و خانواده کردستان روند پیشرفت و تحول را به خوبی اجرایی کرده و در حوزه اشتغال خانگی از استانهای پیشرو است.

وی با بیان اینکه افق های بسیار خوبی برای استان ترسیم شده که به همت، همراهی و تلاش نیاز دارد، اضافه کرد: تلاش هایی برای تربیت نسل انقلابی انجام گرفته ولی امکانات کافی نیست و در حوزه کودک باید زیرساختها تقویت شود تا نسل نو در فضای امن و ایمن با محتوای مناسب در معرض تربیت دینی و اسلامی قرار گیرند.

بیابانی درباره قانون جوان جمعیت و حمایت از خانواده نیز اظهار کرد: قرارگاه جمعیت تشکیل و تفاهم نامه هایی با دستگاههای اجرایی منعقد شده است که بر اساس آن امتیازات قانون جوانی جمعیت در بین مخاطبان توزیع می شود.

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور به طرح صندوق جوانی جمعیت اشاره کرد و افزود: در این طرح تسهیلاتی به خانواده ها برای فرزندآوری ارائه می شود.

وی تاکید کرد: برای نرسیدن به بحران جمعیت زمان اندکی داریم و باید از همه امکانات برای عبور از آن بهره گرفت.

لایحه عفاف و حجاب نیازمند اصلاح است

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در ادامه با بیان اینکه سالهاست، متولیان دستگاههای فرهنگی اقدام عاجلی در زمینه عفاف و حجاب نداشته اند، گفت: این دستگاهها منفعلانه عمل کرده اند و اکنون زمان جبران این کم کاریهاست.

بیابانی ادامه داد: به لایحه عفاف و حجاب نقدهایی از جمله عدم توجه به شکل شرعی حجاب، تضعیف حکم شرعی امر به معروف و نهی از منکر و ضابطین قضایی وارد است که باید اصلاح شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha