خبرنگاران با بیان حقایق، امیدآفرینی می‌کنند+ فیلم

گرگان- ایرنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: نقش خبرنگاران در بیان حقایق انکار ناپذیر است و هرچه آگاهی مرم نسبت به عملکرد دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش باشد، امید آفرینی هم بیشتر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین مهدیان روز شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان گلستان، افزود: نامگذاری ۱۷ مرداد به نام روز خبرنگار در تقویم رسمی کشور، بهترین فرصت برای تجلیل از این قشر به عنوان سربازان گمنام در بیان حقاق به جامعه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به این که فعالیت این سازمان در بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است، افزود: در دولت سیزدهم در این سه بخش اقدامات خوبی انجام شده تا بتواند بخشی از مشکلات جامعه را در کنار سایر دستگاه مرتبط حل کند.

حجت الاسلام مهدیان ادامه داد: در بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این سازمان طی ۲ سال اخیر خوب ورود کرده و حرف برای گفتن داشته و سرمایه گذاری انجام شده است.

وی پرورش ماهیان، زراعت درخت صنوبر، زراعت زعفران ، فرآوری میگو را از جمله برنامه‌های مهم اقتصادی اوقاف و امور خیریه گلستان طی ۲ سال اخیر در ایجاد فرصت شغلی و تلاش در رشد اقتصادی برشمرد.

استان گلستان با ۱۲۳ بقعه متبرکه و ۱۸۹ امامزاده زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری در رونق دارد.

استان گلستان با یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف در شمال کشور قرار دارد و اقتصاد اصلی ساکنان آن بر پایه کشاورزی است.

این استان شمالی پنج هزار و ۵۰۰ موقوفه و بیش از ۷۰ هزار رقبه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha