۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85196373
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در گیلان کشف شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی گیلان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مخدر در گیلان کشف و ضبط شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد افزایش دارد.

به گزارش ایرنا, سردار عزیزالله ملکی روز شنبه در نشست هم اندیشی با فعالان رسانه گیلان در رشت اظهار کرد: همچنین در این مدت ۳۲۳ قاچاقچی، سه هزار و ۷۶۸ توزیع کننده مواد مخدر و ۶ هزار و ۵۵۲ معتاد دستگیر شدند.

وی افزود: همچنین ‌حدود ۲ هزار مرحله طرح در بخش ایجاد فضای امن و مناسب در پارک‌های استان انجام شده است؛گیلان در خصوص پاکسازی پارک ها و ایجاد فضای امن جزو پنج استان برتر کشور است.

سردار ملکی با بیان اینکه نیروی انتظامی در گیلان به همه جرایم از جمله کشف حجاب و عفاف رسیدگی می کند،ادامه داد:تاکنون اقدامات مناسبی در برخورد با جرایم مختلف در استان به ویژه در شهرستان رشت انجام شده است.

خبرنگاران بیانگر مشکلات و معضلات جامعه هستند

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه این نشست با تبریک ایام پاسداشت مقام خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران بیانگر مشکلات و معضلات جامعه هستند و هر موضوعی که از جانب آنان مطرح می شود باید تا حل موضوع مطرح شده مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

سردار ملکی با بیان اینکه در مدت یک سال گذشته روزهای سختی را تجربه کردیم ،افزود: بسیاری از موفقیت‌های نیروی انتظامی به یاری اصحاب رسانه به دست آمده است و گیلان در نهایت آرامش پذیرای گردشگران است.

وی با بیان اینکه فعالان رسانه همواره با نگاه ویژه درکنار نیروی انتظامی استان هستند ،ادامه داد: خبرنگاران با اطلاع رسانی صحیح و بهنگام، روایتگر نخست رویدادها هستند و مردم آنان را به عنوان مرجع خبر می‌شناسند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه خبرنگاران به مشکلات جامعه آگاهند تصریح کرد: تلاش می کنیم بیش از همیشه از ظرفیت رسانه برای خدمات رسانی به مردم بهره مند شویم زیرا خبرنگاران مطالبات مردم را به خوبی درک و انعکاس می دهند و به صورت میدانی در تمامی حوادث حضور یافته تا خبر را به موقع تهیه و بصورت مستند منتشر نمایند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha