مازندران در مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان چند ملی پوش دارد؟

ساری- ایرنا- تیم ملی کشتی آزاد جوانان با ۲ مازندرانی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان شامگاه جمعه هفته گذشته راهی کشور اردن شد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان مازندران، علی رضایی و امیرحسین علیزاده کشتی گیران مازندرانی هستند که دیگر ملی پوشان آزادکار را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان روزهای ۲۳ تا ۲۵ مردادماه در شهر امان کشور اردن برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه این مسابقات قرعه کشی تمامی اوزان عصر روز یکشنبه ۲۲ مردادماه برگزار و رقابت‌های اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم روزهای ۲۳ و ۲۴ و مسابقات اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم روزهای ۲۴ و ۲۵ مردادماه برگزار می‌شود.

مازندران در مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان چند ملی پوش دارد؟

مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه و مسابقات نیمه نهایی از ساعت ۱۸ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

رقابت‌های مقدماتی پنج وزن دوم و شانس مجدد پنج وزن نخست از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه، مسابقات نیمه نهایی پنج وزن دوم از ساعت ۱۷ تا ۱۷ و ۴۵ دقیقه و مسابقات رده بندی فینال پنج وزن اول و پنج وزن دوم از ساعت ۱۸ تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان آسیا که چند هفته گذشته برگزار شد پنج کشتی گیر مازندرانی در ترکیب تیم ملی حضور داشتند که علی رضایی در وزن ۷۰ کیلو و امیرعلی پولادی در وزن ۱۲۵ کیلو صاحب نشان طلا شدند، ابراهیم خواری در وزن ۵۷ کیلو، ابراهیم الهی در وزن ۶۵ کیلو و امیرحسین علیزاده در وزن ۸۶ کیلو صاحب مدال نقره کسب کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha