«بر سر خاک» بهانه‌ای برای گرامیداشت خبرنگار فقید ایرنای مازندران +فیلم

ساری- ایرنا- روز خبرنگار بهانه ای برای گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد" حسین فلاحتی " خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز ساری شده است تا در دیداری با خانواده آن مرحوم سر مزارش از سال ها تلاش و دلسوزی او تجلیل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با هفته گرامیداشت خبرنگار با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و شماری از اصحاب رسانه یاد و خاطره مرحوم حسین فلاحتی گرامی داشته شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در این مراسم فقدان مرحوم فلاحتی را ضربه ای سنگین به جامعه رسانه ای کشور و استان توصیف کرد و گفت: بهترین جبران جامعه رسانه از نبود مرحوم حسین فلاحتی، مسولیت پذیری خبرنگاران از رسالتی که فلاحتی به یادگار گذاشته، است.

احسان آهنگر با بیان این که همه جامعه از نبود حسین فلاحتی متاثر هستند، افزود: خبرنگاران باید از این نوع خبرنگار که عاشورایی و مسوولیت پذیر بوده است، الگو بگیرند.

وی تصریح کرد: این که امروز اصحاب رسانه سر مزار فلاحتی گردهم آمدند، نشان دهنده این است که مرحوم فلاحتی تمام تلاش خود را کرد تا خدمتگزار مردمی که لایق بهترین ها هستند، باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران بیان داشت: امیدواریم در چهره انقلاب اسلامی بیش از پیش شاهد ظهور و بروز افرادی مانند حسین فلاحتی باشیم.

«بر سر خاک» بهانه‌ای برای گرامیداشت خبرنگار فقید ایرنای مازندران +فیلم

آهنگر گفت: یقین کنید افراد مسوولیت پذیر مانند حسین فلاحتی که بی ریا، بی منت و بدون چشم داشت به مردم خدمت کردند، هرگز از یاد و خاطره فراموش نخواهند شد.

حسین فلاحتی خبرنگار باسابقه خبرگزاری ایرنا و رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان خراسان شمالی یازدهم شهریور سال ۱۴۰۰ پس از جدال با بیماری قارچ سیاه در زمان بیماری کووید ۱۹ در سن ۴۹ سالگی درگذشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha