ارزیابی جشنواره شهید رجایی نقاط ضعف و قوت روابط عمومی‌های یزد را آشکار می‌کند

یزد - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ دستگاه های اجرایی در زمینه اقدامات تبیینی در جشنواره شهید رجایی را اقدامی موثر در ارتقاء فعالیت این مجموعه در استان دانست و گفت: در نتیجه این بررسی ها نقاط ضعف و قوت عملکرد روابط عمومی ها مشخص می شود.

به گزارش ایرنا، احسان عابدی در دیدار با اعضای گروه ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی ادامه داد: پس از پایان ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های استان نیاز به تهیه یک گزارش جامع از وضعیت فعالیت این مجموعه ها است تا برای سال آینده دستگاه های اجرایی با برنامه‌ریزی بهتری در زمینه اطلاع رسانی و تبیین دستاوردهای دولت عمل کنند .

ارزیابی جشنواره شهید رجایی نقاط ضعف و قوت روابط عمومی‌های یزد را آشکار می‌کند

وی تصریح کرد: هم اکنون یک بسته آموزشی از سوی انجمن روابط عمومی ها با محوریت روابط عمومی استانداری برای ارتقاء این بخش تهیه شده که گزارش ارزیابی عملکرد تبیینی آنها، آموزش های این بخش را هدفمندتر می کند.

سرپرست گروه ارزیاب روابط عمومی های استان یزد در جشنواره شهید رجایی نیز گفت: فعالیت این گروه تنها محدود به ارزیابی مستندات اراه شده در جشنواره نبوده است، و بازدیدهایی از برخی از روابط عمومی هایی که عملکرد قوی و ضعیف داشته اند نیز انجام شده است.

مسعود طوفان با بیان اینکه عملکرد حدود 60 روابط عمومی دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار گرفته است، ادامه داد: آسیب شناسی عملکرد روابط عمومی های از رویکردهایی است که در ارزیابی مورد توجه قرار گرفته و در این ارتباط معرفی دستگاه های برتر با هدف انتقال تجربیات مد نظر قرار گرفته است

در این نشست مقرر شد گزارش از نتیجه ارزیابی صورت گرفته در خصوص عملکرد تبیینی روابط عمومی های استان در نشست آتی شورای اسلاع رسانی ارائه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha