۴۴۴ میلیارد ریال اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی کنگاور توزیع شد

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست فرمانداری کنگاور گفت: در مرحله اول توزیع اعتبارات در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، بیش از ۴۴۴ میلیارد ریال در بین دستگاه‌ها توزیع شد.

«ایرج صادقی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در سال جاری در مجموع بیش از ۴۴۴ میلیارد میلیون ریال اعتبار در قالب اعتبارات استانی، نفت و گاز و متوازن به شهرستان کنگاور اختصاص یافته است.

وی افزود: از این میزان اعتبار ۲۹۱ میلیارد ریال به صورت الزام بابت اجرای پروژه های طرح های هادی روستایی و همچنین توسعه زیرساخت های گردشگری، مرمت بافت تاریخی، حوزه ها و مصلی ها و مساجد نیمه تمام اردوگاه های آموزشی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: ۲۵۲ میلیارد ریال بابت طرح‌هایی است که در کمیته برنامه ریزی در بین حدود ۷۰ پروژه شهرستان توزیع می شود.

صادقی اضافه کرد: تحقق شعار سال و اتمام پروژه های نیمه تمام از اولویت های توزیع اعتبارات امسال در شهرستان کنگاور است.

سرپرست فرمانداری کنگاور در ادامه در خصوص شاخص های توزیع اعتبارات توضیح داد: شاخص ها و شیوه نامه توزیع اعتبارات در قانون بودجه مشخص شده است لذا در جلسات متعدد در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و استانداری کرمانشاه چگونگی توزیع اعتبار در بین شهرستان ها مشخص گردید.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان کنگاور در ادامه به اعتبارات سطح استان اشاره کرد و گفت: جدا از اعتباراتی که امروز در این کمیته توزیع می گردد در سطح استان نیز اعتبارتی بابت پروژه های مستمر و نیز تعمیر و تجهیز ساختمان های اداری و همچنین کمک های فنی و اعتباری توزیع می شود که به مدیران شهرستان تاکید شده با پیگیری های مستمر و در صورت نیاز با هماهنگی فرمانداری متناسب با پروژه هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را از دستگاه استانی خود اخذ نمایند تا به روند رو به رشد شاخص ها توسعه های شهرستان بیافزایند.

وی در ادامه اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را براساس حل مشکلات مردم در حوزه‌های موجود انجام دهند و اولویت خود را بر اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان و تحقق شعار سال بگذارند.

صادقی کمیته برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط‌مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان عنوان کرد و تاکید نمود: هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات فعال تر و توانمند تر باشند بودجه بیشتری را می توانند برای شهرستان جذب نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha