استاندار فارس: مجمع خیرین تعلیم و تربیت از بازماندگان از تحصیل حمایت کند

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: مجمع خیرین تعلیم و تربیت استان از ادامه تحصیل کسانی که علاقمند به علم آموزی هستند اما به دلیل مشکلات مالی از تحصیل باز مانده‌اند حمایت کند.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه روز ، یکشنبه در شورای آموزش و پرورش استان در شیراز افزود: همچنین ضرورت دارد که مشکلات سخت‌افزاری مدارس استان نیز با استفاده از اعتبارات ملی و استانی و همچنن بهره گیری از ظرفیت مجمع خیرین، شهرداری‌ها و قانون مولدسازی املاک سازمان‌ها حل و فصل شود.

وی ادامه داد: در بحث پیش بینی و تامین سرویس مدارس نیز با هدف ارتقاء سطح ایمنی دانش آموزان تدابیری اتخاذ شود و در بحث تعرفه و هزینه آن نیز به گونه ای عمل شود که هم منافع والدین و هم منافع رانندگان در آن دیده شود.

او اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، فضای مدارس به بهترین شکل ممکن آماده و مهیای حضور دانش آموزان شود.

استاندار فارس گفت: تامین امکانات لازم برای بازگشایی مدارس از سوی مدیران آموزش و پرورش استان در سطح استانی و ملی پیگیری شود و ما این این آمادگی را داریم که در صورت نیاز مسائل را از طریق گفت و گو با وزیر آموزش و پرورش دنبال کنیم.

ایمانیه، خواستار تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در مباحث آموزشی و پرورشی دانش آموزان شد و ادامه داد: اقدامات مربوط به این حوزه ‌باید عمیق، با تدبیر و به شکل مستمر و در بخش هایی نیز با همکاری و مشارکت مجموعه ها و نهادهای متولی انجام شود.

استاندار فارس اظهار کرد: اگر بنا است در سطح معلمان و کارکنان آموزش و پرورش جا به جایی نیز انجام شود این کار با تدبیر و بدون هیچگونه تبعیضی انجام شود و شرایط به گونه ای مدیریت شود که هیچ کلاس درسی در آغاز سال تحصیلی بدون معلم نباشد.

استاندار فارس: مجمع خیرین تعلیم و تربیت از بازماندگان از تحصیل حمایت کند

در یکصد و پنجاه و نهمین شورای آموزش و پرورش استان از دانش آموز فرینا فرمنش دارنده مدال طلای المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی کشور تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha