تلاش نیروهای مسلح از ارکان مهم تامین امنیت در آذربایجان‌غربی است

مهاباد - ایرنا - رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امنیت بستر برخورداری از تمام نعمت های الهی است، گفت: این امر مهم در سایه تلاش نیروهای مسلح در استان به خوبی محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کریم نوروزی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس دادسرای نظامی مهاباد افزود: بدون داشتن امنیت تمام نعمت های الهی نیز تحت تاثیر قرار گرفته و نمی شود بدون آن انتظار هیچ گونه توسعه و ترقی داشت.

وی اظهار کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح وظیفه حفظ سلامت و صیانت از نیروی مسلح را برعهده دارد و امروز نیروهای مسلح در مقام مقایسه با سایر اقشار از کمترین آمار جرایم برخوردار هستند.

فرماندار ویژه مهاباد هم در این جلسه اظهار کرد: نیروهای مسلح ما از فداکارترین نظامیان جهان هستند و با همه توان در مقابل استکبار جهانی مقاومت کرده اند.

حسن عباسی با اشاره به اینکه مردمی بودن جزء شاخص های اصلی نیروهای مسلح است، گفت: بنیان گذار انقلاب اسلامی با فرمان تشکیل بسیج و همچنین احیای دوباره ارتش نظام جمهوری اسلامی را از گزند دشمنان بیمه کرده و اکنون بعد از ۴۴ سال این نظام به اوج اقتدار خود رسیده است.

تلاش نیروهای مسلح از ارکان مهم تامین امنیت در آذربایجان‌غربی است

در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از «سجاد عباسی» رییس سابق، «علی ابراهیمی» به عنوان رییس جدید دادسرای نظامی ناحیه شهرستان مهاباد معرفی شد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha