کلهر: حضور سرپرست فدراسیون‌ در انتخابات غیرقانونی نیست

تهران- ایرنا- معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان درباره شرکت کردن سرپرست‌ها در انتخابات همان مجموعه، گفت: از نگاه عدالتی و منطقی روش درست این است که هر کسی می‌خواهد در انتخابات شرکت کند، خودش سرپرست نباشد اما این مسئله غیر قانونی نیست.

به گزارش ایرنا، سینا کلهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه انتخابات فدراسیون همگانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما روند پر فراز و نشیبی داشتیم و این انتخابات برای ما بسیار حیاتی بود تا فدراسیون همگانی در ریل خودش قرار بگیرد. یکی از مدیران ورزشی ما انتخاب شد و امیدواریم تجربه کاری او باعث شود، ورزش همگانی به آن چیزی که باید برسد و روزی برسد که ما بگوییم ۵۰ درصد مردم، ورزش می‌کنند؛ این همان نقطه هدف ما است.

وی با اشاره به پیروزی سرپرست فدراسیون در انتخابات عنوان کرد: از نگاه عدالتی و منطقی روش درست این است که هر کسی می‌خواهد در انتخابات شرکت کند، خودش سرپرست نباشد اما این مسئله غیر قانونی نیست. این رویه در همه فدراسیون‌هایی که المپیکی و بسیار مهم نیز بودند هم انجام شده و هیچ مشکلی نبود. همه مدیران و مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز روی انتخابات درست و پاک تاکید دارند و ما هم روی آن تاکید داریم. رویه منطقی همین است که خود سرپرست در انتخابات نباشد ولی گاهی اوقات مثل همین ورزش همگانی مدیرکل به عنوان سرپرست انتخاب شد تا ساختار ضربه نخورد.

کلهر در مورد اهداف تعیین شده برای ورزش همگانی گفت: ورزش همگانی صدمه جدی و بزرگی از کرونا دید زیرا تمام تجمعات عمومی و بیرونی ممنوع شده بود. صدمه دیگری نیز از مشکلات امنیتی و اغتشاشات دید و مشکلات آلودگی هوا نیز بسیار تاثیرات منفی گذاشته است. ما به تازگی کرونا را پشت سر گذاشتیم و اولین هدف پیش روی ما این است که به مشارکت ۵۰ درصدی برسیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha