۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳
کد خبر: 85201027
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر شهید گمنام در پاکدشت تشییع و به خاک سپرده شد

۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳
کد خبر: 85201027
پیکر شهید گمنام در پاکدشت تشییع و به خاک سپرده شد

پاکدشت - ایرنا - پیکر پاک یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در شهرستان پاکدشت تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مردم شهیدپرور شهرستان پاکدشت که از روزهای قبل خود را برای استقبال از پیکر یکی از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس آماده کرده بودند، با اجتماع در میدان شعبه پاکدشت، تابوت مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در آغوش گرفته و به یاد ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و شهدای انقلاب اسلامی، اشک ماتم ریختند.

با ورود پیکر پاک و مطهر این شهید سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس، فضای شهرستان پاکدشت بار دیگر عطر شهید و شهادت به خود گرفت و مردم با سردادن شعار حسین حسین شعارماست شهادت افتخار ماست، آمادگی خود را برای حراست از آرمان های انقلاب اسلامی به قیمت جان خود اعلام کردند.

تشییع کنندگان که رخت سیاه عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را بر تن داشتند، وفاداری خود به آرمان های شهدا و خط سرخ شهادت را با تشییع پیکر این شهید سرافراز ثابت کردند، زنان و مردان این دیار همچون پدران و مادران، خواهران و برادران این شهید به سر و سینه زدند و با سر دادن ندای لبیک یا حسین(ع) آمادگی خود را برای تقدیم جان در راه اسلام اعلام کردند.

پیکر شهید گمنام در پاکدشت تشییع و به خاک سپرده شد


مردم پاکدشت پیکر این شهید سرافراز را تا میدان سپاه این شهرستان بدرقه کردند و در جایگاهی که از پیش مشخص شده بود به خاک سپردند تا یادمان این شهید، قبلگاه عاشقان ولایت و شهادت در این شهرستان باشد.

قرار است که مراسم شام غریبان این شهید امشب پس از نماز مغرب و عشاء در جوار مرقد پاک و مطهر ایشان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان پاکدشتی برگزار شود.

شهرستان پاکدشت در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۴۴۰ شهید و یک هزار و ۱۰۰ جانباز تقدیم اسلام کرده است.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha