۲ دانش‌آموز کرمانشاهی در کنکور امسال رتبه برتر کسب کردند
عکس آرشیوی است

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از کسب ۲ رتبه سوم ریاضی فیزیک و چهارم رشته علوم تجربی در کنکور امسال توسط دانش آموزان کرمانشاهی خبر داد و این موفقیت بزرگ را به جامعه دانش‌آموزی و آموزش و پروش استان کرمانشاه تبریک گفت.

«سلمان محمدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا؛ به اعلام رتبه های برتر کنکور از سوی سازمان سنجش در صبح امروز اشاره کرد و گفت: « علی منصوریان» دانش آموز رشته ریاضی فیزیک از مدرسه استعدادهای درخشان (سمپاد) ناحیه یک شهر کرمانشاه امسال موفق به کسب رتبه سوم این رشته شد.

وی همچنین افزود: «نیلگون سپاس» دانش آموز دختر استعدادهای درخشان مدرسه فرزانگان شهر اسلام آبادغرب هم موفق به کسب رتبه چهارم رشته علوم تجربی شده است.

محمدی در پایان با اشاره به رتبه اولی محمد بهرامی در رشته علوم انسانی سال گذشته استان کرمانشاه, این موفقیت ها را حاصل تلاش و پشتکار این دانش آموزان، همراهی خوب والدین آنان و برنامه ریزی های خوب آموزش و پرورش استان کرمانشاه در راستای موفقیت دانش اموزان استان در کنکور عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۷۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است و هم اکنون سه هزار و ۴۶۴ مدرسه و ۱۳ هزار و ٧۵١ کلاس درس دارد.

امسال در مجموع ۶۷ هزار و ۸۸۶ نفر داوطلب در ۲ نوبت در آزمون سراسری در استان کرمانشاه باهم به رقابت پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha