رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و استاندار فارس از جوان منجی حرم تقدیر کردند

شیراز- ایرنا- با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و استاندار فارس، از فرزاد بادپا که با اقدام به موقع و شجاعانه خود فرد تروریست را در حرم مطهر شاهچراغ (ع) زمین گیر کرد تقدیر شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، چهارشنبه در حاشیه این مراسم تقدیر گفت: امروز این توفیق را داشتیم که از آقای فرزاد بادپا از خدام حرم مطهر شاهچراغ (ع) که با سرعت عمل خاص خود و اقدام به جا و قبل از اینکه تروریست مهاجم بتواند اهداف گسترده‌ای که در سر داشته را دنبال کند مهار کرد تقدیر کنیم.

عارف نوروزی افزود: این جوان شجاع با این اقدام شجاعانه خود مانع از وارد آمدن خسارت های بیشتر شد.

وی ادامه داد: علاوه بر وی، توفیق قدردانی از مادر بزرگوار ایشان نیز حاصل شد و امروز سپاسگزاری مجموعه تشکیلات انقلابی را به ایشان ابلاغ کنیم که با این احساس مسئولیت و مسئولیت شناسی و اقدام به موقع باعث جلوگیری از آسیب بیشتر شدند.

او اظهار کرد: مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به همراه استانداری فارس نسبت به نسبت به رفع برخی مشکلات مطرح شده نیز اقدام خواهد کرد.

فرزاد بادپا، الگوی شجاعت و نوع دوستی است
استاندار فارس هم گفت: خدا را شاکریم که در بین جوانان عزیز ما و رویش های انقلاب هستند اینگونه الگوهایی از شجاعت و نوع دوستی که توجه شان به جان دیگران بیش از جان خودشان است و به هم نوعان خودشان بیشتر فکر می کنند.

محمد هادی ایمانیه افزود: خداوند در بین همه اقشار الگوها و حجت هایی قرار می دهد که دیگران فردای قیامت نگویند که شرایط مناسب نبود برای اینگونه اقداماتی که منجر به آسایش و سلامت مردم می شود.

وی ادامه داد: پس از این اقدام شجاعانه امروز ارگان های مختلف درخواست می کنند که آقای بادپا کارمند آن مجموعه شود چرا که بدون هیچ چشم داشتی فداکاری کرده و صرفا به خاطر اینکه وظیفه خود را در قبال حرم مطهر و همنوعان خود انجام داده است.

او اظهار کرد: سازمان ها و مجموعه‌های مختلف از جمله ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، نیروی زمینی ارتش و وزارت کشور برای به استخدام درآوردن این جوان شجاع و نوع دوست اعلام آمادگی کرده‌اند.

استاندار فارس، با بیان اینکه هیچ حمایت مادی جبران این اقدام شجاعانه را نخواهد کرد افزود: مقرر شد که یک قطعه زمین به همراه هزینه ساخت تقدیم وی و خانواده ایشان شود.

ایمانیه گفت: البته پیش از تشکر و قدردانی از این جوان شجاع باید از مادر او قدردانی کرد که یک شیرمرد را تربیت کرده است.

به گزارش ایرنا، یک عامل تکفیری عصر روز یکشنبه با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد.

در این حادثه تا کنون ۲ نفر شهید و هفت نفر(پنج نفر مجروح و ۲ نفر مصدوم) مجروح یا مصدوم شده اند که همه آنها به مراکز درمانی منتقل و تحت مداوا قرار دارند.

یک نفر عامل این حادثه تروریستی با ورود به موقع ماموران امنیتی و انتظامی دستگیر شد.

حرم شاهچراغ(ع) روز چهارشنبه چهارم آبان سال ۱۴۰۱ نیز مورد حمله تروریستی داعش قرار گرفت که در نتیجه آن ۱۳ نفر به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند. عاملان این اقدام تروریستی یک ماه گذشته اعدام شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha