عشق پورحیدری به استقلال فرازمینی بود/ عکس منصور کنار نیمکت خیلی دردناک است

تهران- ایرنا- همسر اسطوره فقید باشگاه استقلال می‌گوید که عشق مرد فراموش‌نشدنی آبی‌ها به این تیم فرازمینی بود و او استقلال را از زندگی‌اش هم بیشتر دوست داشت.

فریده شجاعی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا از روزهای خوش و لحظات تلخ منصور پورحیدری با استقلال گفت؛ استقلالی که برای سرمربی فقید آبی‌پوشان تبدیل به عشقی فرازمینی شده بود و به گفته همسرش، شاید هیچوقت دیگری فردی که چنین عاشقانه استقلال را دوست داشته باشد و برای آن حتی از خانه و زندگی‌اش هم بزند، متولد نشود.

همسر زنده‌یاد منصور پورحیدری در پاسخ به سئوالی درباره اینکه اگر او امروز در قید حیات بود برای استقلال چه می‌کرد، گفت: یک واژه در استقلال وجود دارد که منصور را پدر این تیم می‌دانند. اگر او امروز زنده بود به معنای واقعی برای تیم پدری می‌کرد و خوشحالم که این واژه به حق به او داده شد.

شجاعی یادآور شد:‌ اینکه او ار پدر استقلال بدانند برای من و خانواده خیلی ارزشمند است، وقتی این واژه را می‌شنویم خیلی خوشحال می‌شویم و تمام روزهای خوش گذشته برای من تداعی می‌شود چرا که خانواده منصور خود را همیشه استقلالی می‌دانند.

عشق پورحیدری به استقلال فرازمینی بود/ عکس منصور کنار نیمکت خیلی دردناک است

وی درباره عکسی که از منصور پورحیدری ثبت شده در حالی که دستی بر عصا و دست دیگرش به دیواره نیمکت استقلال است، گفت:‌ این دردناک‌ترین صحنه و تصویر ورزشی منصور در دوران زندگی‌اش است. عکسی با همین حالت در دوران جوانی هم دارد و وقتی به این دو عکس نگاه می‌کنم خیلی ناراحت می‌شوم چرا که در روزهای پایانی آن توان و قدرت اولیه را نداشت و این برای من دردناک است.

شجاعی اضافه کرد: منصور هر جا بود برای استقلال و پیگیری مشکلات و مسائل این تیم لحظه‌ای دریغ نمی‌کرد. او به معنای واقعی عاشق استقلال بود، خیلی‌ها دوست دارند به استقلال کمک کنند چرا که این تیم را دوست دارند اما فردی مانند منصور که خود را به معنای واقعی فدای استقلال کند، ندیدم و شاید اگر او امروز زنده بود خیلی از این مسائل پیش نمی‌آمد.

همسر زنده یاد پورحیدری افزود: عشق او به استقلال چیز عجیبی بود. حتی استقلال را بیشتر از خانه و خانواده دوست داشت و این برای همه ما قابل احترام بود و امیدوارم دوباره شاهد روزهای خوش استقلال باشیم. گلایه هم نمی‌کردیم چون این عشق آنقدر زیبا بود که همه ما آن را دوست داشتیم.

عشق پورحیدری به استقلال فرازمینی بود/ عکس منصور کنار نیمکت خیلی دردناک است

شجاعی ادامه داد: به بازیکنان استقلال می‌گویم شک نکنید دعای پدر استقلال همچنان با شماست و به موفقیت جواد نکونام و خروج تیم از این شرایط امید بسیار دارم. جواد بازیکن ارزشمند منصور بود و به نظر من بهترین گزینه برای هدایت استقلال است. متاسفانه استقلال از نظر مدیریتی اشتباهاتی داشته و آن حمایتی که باید از این باشگاه می‌شد، نشد اما امیدوارم افرادی که در راس کار هستند موفق شده و دل هواداران را شاد کنند. استقلال باید مثل گذشته بدرخشد و همه ما به دنبال ستاره سوم هستیم.

وی در خصوص حضور دوباره مهدی هاشمی نسب در استقلال نیز گفت: هاشمی‌نسب خاطرات بسیار خوبی برای ما استقلالی‌ها رقم زده است. بازیکن بزرگی که از پرسپولیس آمد و خاطرات خوشی را با استقلال در یادها ثبت کرد. در آن دوران دختر من سنی نداشت اما گریه می‌کرد و به منصور می‌گفت او را در ترکیب قرار بده تا همیشه بازی کند،. واقعیت این است که منصور خیلی تلاش کرد تا او را به استقلال بیاورد و آمدنش به سود استقلال بود.

عشق پورحیدری به استقلال فرازمینی بود/ عکس منصور کنار نیمکت خیلی دردناک است

همسر اسطوره فقید استقلال به لحظه تلخ پورحیدری با این تیم هم اشاره کرد و گفت: نتیجه‌ای که برابر ملوان رقم خورد باعث شد تا منصور برای همیشه سرمربیگری استقلال را کنار بگذارد. دیداری که با آن حواشی و شرایط همراه بود و با آن نتیجه، پرسپولیس قهرمان شد. خاطره بدی بود که برای ما ثبت شد و هیچ‌گاه هم فراموش نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، در بازی مذکور حاشیه‌هایی مطرح شد که صحت و سقم آن در هاله‌ای از ابهام است. پورحیدری تابستان سال ۹۰ در گفت‌وگویی نسبت به اتفاقات قبل از بازی با ملوان واکنش نشان داد اما اعلام کرد که «اسرار آن بازی برای همیشه پیش من می‌ماند و دلم نمی‌خواهد هرگز آنها را فاش کنم.» در همان ایام هم یکی از سنگربانان استقلال از عملکرد چند بازیکن این تیم انتقاد کرده و گفته بود در بازی آخر بسیار ضعیف و خارج از حد تصور بازی کردند تا آن نتیجه رقم بخورد!

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha