۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۳۹
کد خبرنگار: 1763
کد خبر: 85201596
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت یک جوان فلسطینی در تجاوز ارتش اسرائیل به جنین

تهران- ایرنا- یک جوان فلسطینی در تجاوز تازه ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری، به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا، تلویزیون العربی روز پنج شنبه اعلام کرد که نیروهای نظامی رژیم اشغالگر قدس به شهر جنین حمله کردند و باعث بروز درگیری های شدید در این اردوگاه شدند.

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین نیز تایید کرد که در هجوم نظامیان اشغالگر به این شهر یک جوان ۳۲ ساله فلسطینی به نام مصطفی الکستونی از فرماندهان گردان شهداء الاقصی به شهادت رسید. و یک کارمند زن نیز مورد اصابت مستقیم گلوله سربازان اسرائیلی قرار گرفت و بشدت مجروح شد.

برخی منابع همچنین از بازداشت چند جوان فلسطینی توسط نیروهای اشغالگر قدس خبر می دهند.

تلویزیون العربی همچنین به نقل از گردان جنین نوشت که نیروهای مقاومت جلوی نظامیان رژیم صهیونیستی که به منطقه شرق شهر جنین حمله کرده بودند، ایستادند و با آنها درگیر شدند.

شبکه الجزیره نیز در خبری فوری اعلام کرد که نظامیان اشغالگر قدس، خانه شهید الکستونی که در حمله صبح امروز به شهر جنین به شهادت رسید را منهدم کردند.

این شبکه همچنین از ناپدید شدن دو جوان فلسطینی دیگر در جریان حمله امروز نظامیان صهیونیست به جنین خبر داد.

در همین حال، خبرگزاری فلسطینی سما نیز از بستن ماندن ورودی‌های مسجد الاقصی به سوی فلسطینی ها از شب گذشته تاکنون و با هدف فراهم کردن مجال برای برگزاری جشن های یهودی به شهرک نشینان خبر داد.

همزمان منابع فلسطینی در امور اسرا از آزار و اذیت اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی از جمله جابجایی های خودسرانه زندانیان خبر می دهند.

پایگاه خبری صهیونیستی واللا نیز به بازدید بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از زندان عوفر با هدف کاهش ساعت هواخوری زندانیان امنیتی در این زندان پرداخت و از قول وی نوشت که (به اینها لطف شده) و اگر اسرائیل یک «کشور معمولی» بود، اینها باید اعدام می شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha