۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۷:۵۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85201825
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اردوی دانش‌آموزی طلایه‌داران فردا در گیلان برگزار شد

رشت - ایرنا - مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان از برگزاری اردوی تربیتی تشکیلاتی "طلایه‌داران فردا" با هدف تقویت بنیه علمی و معرفتی دانش‌آموزان برای جهاد تبیین خبر داد.

محمد لطیفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اردوی تربیتی و تشکیلاتی طلایه‌داران فردا ویژه دختران ۱۸ تا ۲۰ مردادماه و اردوی پسران نیز ۲۴ تا ۲۶ مرداد ماه جاری در مجتمع سردار جنگل شهرستان لنگرود "چمخاله" برگزار شد که در مجموع ۲۰۰ دانش‌آموز در این اردو حضور یافتند.

وی آشناکردن مسئولان انجمن اسلامی دانش‌آموزان در مدارس گیلان با مفاهیم و ساختارهای تشکیلاتی، توانمندسازی برای اجرای برنامه‌های انجمن اسلامی در مدرسه و توجه به تقویت بنیه علمی و معرفتی دانش‌آموزان برای جهاد تبیین در واحدهای آموزشی را از اهداف برگزاری این دوره عنوان کرد.

وی افزود: دانش‌آموزان فعال عضو انجمن اسلامی پس از آشنایی با سرفصل‌های آموزش تشکیلاتی برای پذیرش مسئولیت انجمن اسلامی مدرسه در اردوی کامل مهارتی حضور می‌یابند.

لطیفی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این اردو ضمن استفاده از تجربه سال‌های گذشته در انجام فعالیت‌های تشکیلاتی در فضای عملی و میدانی، وظایف حوزه مسئولیت‌شان را تمرین کردند، عنوان کرد: دانش‌آموزان در جریان برگزاری اردوی طلایه‌داران فردا در قالب ۱۲ برنامه که هرکدام از آنها پوشش دهنده بخشی از سرفصل‌های آموزش‌های تشکیلاتی مورد نیاز به شمار می‌رود، فرا گرفتند.

وی با بیان انکه دانش‌آموزان در اردوی طلایه‌داران فردا نقش محوری دارند، اظهار کرد: ارایه آموزش برای تقویت شخصیت مستقل دانش‌آموزان یکی از ویژگی‌های اردوی طلایه‌داران و محصول پایانی هر فعالیت و مجموع محصولات آماده شده در طول اردو حاصل طراحی، برنامه‌ریزی و تعامل‌ دانش‌آموزان است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان، ارائه آموزش متناسب با پیشرفت امکانات و ابزارهای آموزشی، ارائه آموزش به همراه برنامه‌های نشاط آفرین در فضایی جذاب و رقابتی، حضور و ایفای نقش مکمل مربیان از جمله ویژگی‌های اردوی طلایه‌داران فردا ویژه دانش‌آموزان فعال عضو اتحادیه انجمن های اسلامی عنوان کرد.

وی افزایش کیفی برنامه‌های اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان را یکی از مهمترین دغدغه‌های سیاست‌گزاران این مجموعه عنوان کرد و افزود: بر این اساس برنامه‌ریزی آموزشی و تولید محتوای آموزشی در ۲ حوزه معرفتی، تربیتی و مهارتی ـ تشکیلاتی اجرا می‌شود.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۷۰ هزار دانش‌آموز است که در بیش از چهار هزار واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha