استاندار: آذربایجان‌غربی آماده میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا است

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از پس‌فردا، شنبه در ارومیه افزود: این استان و نهادهای مسوول آمادگی کاملی برای میزبانی از مسابقات را دارد.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان پنجشنبه شب در جلسه هماهنگی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با قدردانی از زحمات همه نهادهای مسوول در برگزاری این رقابت ها افزود: با توجه به اینکه والیبال ورزش اول استان و شهر ارومیه است، نشاط اجتماعی خوبی در آذربایجان غربی ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: چهار میلیارد نفر، جمعیت کشورهایی هستند که در این مسابقات نماینده دارند و این می توان بهترین فرصت برای ارائه تصویری بسیار خوب از ارومیه، آذربایجان غربی و ایران اسلامی است که باید در این خصوص اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی تاکید کرد: همه جوانب میزبانی باید به خوبی بررسی شده و از بروز نقص در میزبانی جلوگیری شود تا بهترین میزبانی را شاهد باشیم.

رییس فدراسیون والیبال ایران نیز در این جلسه با قدردانی از همکاری خوب نهادهای استانی و پیگیری‌های صورت گرفته اظهار کرد: شرایط خوبی با تلاش همه جانبه در ارومیه ایجاد شده است.

محمدرضا داورزنی ادامه داد: مطمئن هستیم که تماشاگران و همچنین بینندگان، رقابت خوبی را در ارومیه شاهد خواهند بود.

وی در خصوص عدم حضور مغولستان گفت: این تیم در هر دو رقابت مردان در ارومیه و زنان در تایلند شرکت نخواهد کرد و این به خاطر برخی مشکلات تیمی خودشان است.

در این جلسه آخرین هماهنگی ها در خصوص مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه انجام شد.

بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از شنبه هفته آینده، ۲۸ مردادماه جاری در ارومیه برگزار می شود .

۱۷ تیم در این رقابت ها حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha