امام جمعه تربت‌حیدریه: هدف دشمن ناکارآمد جلوه‌دادن دولت است

تربت‌حیدریه- ایرنا- امام جمعه تربت‌حیدریه با اشاره به تکرار حادثه تروریستی حرم مطهر «شاه‌چراغ» شیراز گفت: دشمنان با تکرار چنین حملات تروریستی، علاوه بر ناامن نشان دادن ایران در جهت ناکارآمد جلوه دادن دولت نیز تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته تربت‌حیدریه افزود: با کمال تاسف رسانه‌های خارجی نیز با این جریان همسو شدند و اگر داعش مسوولیت این حادثه را نمی‌پذیرفت، همچنان به رفتار خود ادامه می‌دادند.
وی بیان کرد: از دایره انصاف بدور است، اگر فراموش کنیم چند روز قبل خبر مسرت بخش مذاکرات دولت برای آزاد شدن ۶ میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران در کره جنوبی، دل مردم ایران را شاد و تلاش دستگاه دیپلماسی مورد ستایش همگان قرار گرفت.
امام جمعه تربت حیدریه ادامه داد: هر چند برخی می‌گویند رقم اصلی پولهای آزاد شده ۲۳ میلیارد دلار است، اما سخنگوی وزارت امور خارجه رقم ۶ میلیارد دلار را تایید کرده‌ است.
وی هچنین به دیگر موفقیت‌های جمهوری اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی اشاره و اظهار کرد: امروز آمریکا فهمیده ایران اهل باج دهی و کوتاه آمدن از مواضع خود نیست و بر این اساس ما به یک الگوی تمام عیار برای مردم جهان تبدیل و چشم جهانیان به سمت ایران دوخته شده‌ است.
حجت الاسلام معلمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه انتقاد باید همراه با اعتماد باشد، گفت: مصداق بارز انتقاد همراه با اعتماد را در سیستم مدیریتی تربت‌حیدریه شاهد هستیم.این در حالی است که مسوولان این خطه با تلاش شبانه‌روزی، به فکر رفع مشکلات و کمبودها هستند و از انتقادات سازنده مردم نیز استقبال می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha