امام جمعه سمنان: بحران‌سازی دسیسه دشمنان برای خدشه‌دار کردن امنیت ملی است

سمنان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: بحران‌سازی در بخش‌های مختلف مانند مباحث بنزین، راهبرد دشمن طی ۴۴ سال گذشته برای خدشه‌دار کردن امنیت کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر افزود: هدف اصلی استکبار جهانی که رو به زوال است، ضربه‌زدن به ایران با سخت‌ترین و نافذترین دسیسه‌ها است.

وی بیان کرد: حفظ وحدت، بصیرت‌افزایی و مراقبت از انقلاب اسلامی، راهکار خنثی‌سازی توطئه دشمنان و کار جهادی، شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر مسوولان لازمه موفقیت و سربلندی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ و شهادت ۲ نفر، افزود: سال گذشته تا کنون سه حمله تروریستی در اماکن مذهبی مشهد حرم امام رضا(ع) و حرم شاهچراغ رخ داد و هدف این اقدامات سخیف ایجاد خدشه و تنش در وحدت بین ایران و کشورهای دیگر مانند افغانستان، تاجیکستان و چالش بین شیعه و سنی است.

وی با اشاره فرموده‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با سرداران سپاه، افزود: سلامت معنوی، قدرتمندی، بازدارندگی، ارائه خدمات جهادی و اجتماعی، و جذب جوانان از جمله افتخارات سپاه پاسداران است.

امام جمعه سمنان گفت: وظیفه آحاد جامعه و مسوولان رعایت تقوای الهی و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به ۳۰ مرداد روز جهانی مسجد، افزود: مسجدها سنگر هستند و تقویت وحدت بین خادمان مسجد رمز موفقیت در جذب هر چه بیشتر به مسجد است. والدین با بردن فرزندان خود به مسجدها برای نهادینه شدن و تقویت معنویت در کودکان تلاش کنند.

وی با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد، ابراز کرد: تمامی مشکلات کشور یک منشا از استکبار جهانی دارد.

امام جمعه سمنان به هفتم صفر سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) نیز اشاره کرد و با تاکید و توصیه بر رعایت تقوا، افزود: رعایت تقوا لازمه رستگاری و عاقبت بخیری است.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی با اشاره به قیامت و نفخ صور در زمان قیامت، تصریح کرد: روزگاری همه خواهند مرد و نفخ صور به معنای ترس و وحشت نیست، بلکه هر فردی بسته به عملکردش چهره واقعی‌اش و بهشتی یا جهنمی بودنش مشخص می‌شود.

امام جمعه سمنان ادامه داد: در صور دوم مردگان زنده می‌شوند و هیچ ارتباط خویشاوندی بین هیچ فردی نیست و هر فردی به دنبال اعمال خودش است.

امام جمعه سمنان یادآور شد: نشانه قیامت این است که همه می‌میرند و دوباره همه زنده می‌شوند تا اعمالشان حسابرسی شود و این روزها در عزاداری امام حسین(ع) فرصتی برای رستگاری است و امید است آحاد جامعه از فضیلت این روزها بهره ببرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha