۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۵۹
کد خبر: 85202765
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه یزد: امیدزدایی حربه اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به توطئه‌ دشمنان گفت:امروز منکر مشکلات موجود کشور نیستیم اما مردم بدانند تلاش دشمن آن است تا با ناامید کردن جامعه سهل‌تر اهداف شوم خود را دنبال کند.

به گزارش ایرنا، آیت الله " محمدرضا ناصری " روز جمعه در جمع مردم روستای نصرآباد شهرستان تفت یزد افزود: خنثی کردن توطئه‌های مختلف دشمنان کاری بسیار سخت است و ترکش‌های دشمن گاهبه مردم اصابت می‌کند که طی این مسیر تداوم استقامت و صبر و آگاهی مردم را می‌طلبد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه صفر و ایام اربعین حسینی ادامه داد: مردم ایران و استان از جمله افرادی هستند که به درخواست امام حسین(ع) لبیک گفتند و در مسیر رستگاری گام برداشتند و باید ایثار و مقاومت در کشور گسترش یابد.

امام جمعه یزد اظهار کرد: درخواست یاری امام حسین(ع) یک درخواست و حمایت شخصی نبود زیرا ایشان سرنوشت خود را می‌دانست بنابراین یاری‌ای که امام حسین(ع) می‌خواست، یاری در مسیر هدف و راه امام حسین(ع) بود.

ناصری با بیان اینکه کتاب خدا و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دو میراث گرانبهای پیامبر اکرم(ص) است گفت: قرآن و عترت از یکدیگر جدا نمی‌شوند و دفاع از حریم اسلام و اهل بیت(ع) خواسته‌ای بود که امام حسین(ع) از مردم داشت و این سخن در تمام نقاط گیتی گسترده شد.

وی با اشاره به حرکت امام خمینی(ره) در راستای حمایت از مظلوم و گسترش مساله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تصریح کرد: امام خمینی(ره) با توجه به دستورات قرآن و حمایت از اهداف حسینی(ع) در راستای امر به معروف و حمایت از مظلوم گام برداشت و در این مسیر مردم ایران را با به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و گستردن پرچم اسلام در ایران نیز هدایت و آگاه کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه باید آرمان‌های امام حسین(ع) در عصر حاضر اشاعه پیدا کند، گفت: امام خمینی(ره) تمام تلاش خود را برای اشاعه فرهنگ حسینی به کار برد و در این مسیر با بینش و خرد بالای خود مردم ایران را از تاریکی ظلم خارج و آنان را بیدار کرد.

ناصری ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران مدد الهی و عنایات امام زمان(عج) و خون شهدا به ثمر نشست و مردم در این حرکت پشت سر امام زمان(عج) گام برداشتند و سال‌های زیادی را با توطئه‌های دشمن جنگیدند و در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کردند.

وی با اشاره به حرکت گستاخانه غرب در راستای آتش زدن قرآن افزود: این حرکات همراه با خشم که علیه دین اسلام و مقدسات مسلمانان انجام می‌شود.

دهستان نصرآباد تفت در ۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha