استاندار: کانون فرهنگی آزادگان فارس راه‌اندازی شود

شیراز- ایرنا- استاندار فارس، خواستار راه اندازی و شکل گیری کانون فرهنگی ویژه آزادگان این استان شد و گفت: در این زمینه آمادگی داریم هرگونه حمایت لازم را داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، عصر شنبه در دیدار با جمعی از آزادگان دفاع مقدس این استان در شیراز، ضمن گرامیداشت ۲۶ مردادماه سالگرد بازگشت آزادگان سرفراز به کشور افزود: صبر و ایستادگی که آزادگان عزیز در دوران اسارت از خود نشان دادند همواره در ذهن مردم باقی خواهد ماند.

وی، آزادگان را نماد مقاومت و ایستادگی و اسطوره‌ و الگوی پایمردی دانست و ادامه داد: نام آنها به عنوان قهرمانان ملی در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی جاودان خواهد بود.

استاندار: کانون فرهنگی آزادگان فارس راه‌اندازی شود

استاندار فارس، با اشاره به طرح برخی مسائل و مشکلات از سوی آزادگان اظهار کرد: برای مسئولان کشور جای هیچ پاسخ منطقی وجود ندارد که عزیزی از آزادگان در مورد اشتغال فرزند و مسکن مشکل داشته باشد.

ایمانیه افزود: برای اینکه بتوانیم به این ۲ خواسته بسیار ناچیز به نحوی که شایسته و در شان آزادگان سرفرار است پاسخ دهیم نیاز است که جمع بندی هایی در این زمینه انجام شود و از تمام ابزارها و راهکارها برای تحقق این خواسته‌ها کمک بگیریم.

۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ یادآور سالروز غرورآفرین آزادگان سرفراز به میهن اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha