۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸
کد خبر: 85259366
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باند زورگیران خودرویی در شهرری منهدم شد

۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸
کد خبر: 85259366
باند زورگیران خودرویی در شهرری منهدم شد

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و دستگیری ۶ سارق زورگیر که با استفاده از خودرو دنا و کوییک زورگیری می‌کردند، خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه زورگیری و گاهی با شیوه مامور قلابی از شهروندان و اتباع کشور های همسایه، بررسی موضوع به سرعت در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷۰ کهریزک این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: در این راستا با بررسی های میدانی مشخص شد سارقان ۶ نفر هستند که در بعضی از زمان ها با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری دنا و گاهی با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری کوییک اقدام به زورگیری می کنند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه سارقان با مخدوش کردن پلاک خودروها سعی داشتند، بدین طریق از شناسایی شدن جلوگیری کنند، افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی با شناسایی چهره سارقان مشخصات ظاهری متهمان در اختیار گشت های انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه کنترل تردد خودروهای عبوری در دستور کار کلیه گشت های انتظامی قرار گرفت ادامه داد: روز گذشته ماموران این فرماندهی خودرو دنا سفید رنگ سارقان را در محور قدیم تهران - قم شناسایی و ماموران برای توقف خودرو وارد عمل شدند.

طرهانی خاطرنشان کرد: سارقان به محض رویت ماموران سریعاً متواری و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و سرانجام پس از طی چند کیلومتر تعقیب و مراقبت در نهایت خودروی سارقان با شلیک چند تیر هوایی پلیس متوقف و ۴ سارق با همان مشخصات اعلامی دستگیر شدند.

این مسئول یادآور شد: متهمان به مقر پلیس منتقل و در ادامه تحقیقات مقدماتی، هویت ۲ سارق دیگر نیز شناسایی شد و هر دو سارق در مخفیگاهشان در یکی از روستاهای محدوده "باقرشهر" دستگیر و از مخفیگاه آنان نیز یک دستگاه خودرو دنا کشف و به پارکینگ پلیس انتقال یافت.

وی با اشاره به اینکه تاکنون پنج مال باخته سارقان را در کلانتری شناسایی کردند، افزود: متهمان برای بررسی های بیشتر و کشف جزئیات پرونده و شناسایی دیگر مال باختگان احتمالی در اختیار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha