تیراندازی در الخلیل/ یک صهیونیست کشته و یک نفر دیگر زخمی شد + فیلم

تهران - ایرنا- منابع خبری رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از تیراندازی در شهر الخلیل در کرانه باختری و کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن یک نفر دیگر خبر دادند.

به گزارش ایرنا، رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی در خبری فوری اعلام کرد: دو "اسرائیلی" در جریان تیراندازی به خودروی آنها در نزدیکی چهارراه "کفاسیم" در شهر الخلیل زخمی شده اند.

این رادیو افزود: این دو "اسرائیلی" جراحت های شدیدی بر داشته اند و یک خودروی عبوری با سرعت اقدام به تیراندازی کرده و سپس محل را ترک کرده است.

این رادیو سپس اعلام کرد که یکی از آنها بر اثر شدت جراحت ها کشته شده است.

پایگاه خبری ریشت کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بیش از ۲۵ گلوله به سمت خودروی حامل شهرک نشینان در جریان عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل شلیک شده که ۲۰ عدد به این خودرو اصابت کرده است.

مجریان فلسطینی عملیات بعد از تیراندازی، محل را ترک کرده اند و رژیم صهیونیستی باوجود محاصره شهر الخلیل و استفاده از پهپاد و اعزام نیرو هنوز نتوانسته اند آنها را پیدا کنند.

این درحالی است که رژیم صهیونیستی با وجود بسیج همه امکانات نظامی و امنیتی خود نتوانسته است مجری عملیات دیروز ضد صهیونیستی در منطقه حواره در کرانه باختری را نیز پیدا کند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی با توجه با اختلافات عمیق بوجود آمده میان کابینه افراطی «بنیامین نتانیاهو» و جناح مقابل به دلیل تصویب لایحه قضایی بسیار گسترده شده تا حدی که رژیم صهیونیستی را تا حد فروپاشی کشانده است.

در کنار این موضوع، اوضاع کرانه باختری نیز بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با دستیابی به انواع سلاح، پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را با عملیات های خود علیه شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده که البته باید تقویت قدرت رزمندگان فلسطینی در غزه و خصوصا اقتدار حزب الله در مرز شمال سرزمین های اشغالی را به آن افزود؛ موضوعی که به کابوس صهیونیست ها تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha