هزار و ۵۰۰ هکتار عرصه‌ ملی گلستان به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

گرگان- ایرنا- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: هزار و ۵۰۰ هکتار از عرصه‌های ملی و غیرجنگلی واقع در محدوده ۲۷۶ روستای استان برای اجرای نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، حمید سلامتی روز دوشنبه در نشست قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت استانداری گلستان اظهار امیدواری کرد: این اقدام بی نظیر برای تامین زمین‌ مسکونی مشکل واجدان شرایط به خصوص روستاییان و افراد دهک های پایین جامعه را برطرف کند.

وی در ادامه بر ضرورت اجرای طرح‌های آبخیزداری در گلستان تاکید کرد و گفت: از محل سفر دولت سیزدهم تاکنون ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های آبخیزداری و اصلاح مراتع هزینه شده و تا پایان شهریور ماه امسال همه اعتبار مصوب شده برای این طرح‌ها جذب خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان ادمه داد: در سفر دور نخست رییس جمهور، پنج هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبخیزداری و هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال برای اصلاح مراتع استان مصوب شده بود.

هزار و ۵۰۰ هکتار عرصه‌ ملی گلستان به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

سلامتی به طرح‌های هفته دولت این اداره کل اشاره کرد و ادامه داد: در این ایام ۲۵ طرح منابع طبیعی با هزینه ۴۰۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است و ۱۲ هزار و ۸۵۲ خانوار استان از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند خواهند شد.

وی همچنین گلستان را آماده اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت اعلام کرد و افزود: در این راستا ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نهال جنگلی و مرتعی تولید شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha