۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸
کد خبر: 85205656
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هوداران تیم سن ایچ را تنها نگذارند

۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸
کد خبر: 85205656
هوداران تیم سن ایچ را تنها نگذارند

ساوه- ایرنا- فردا سه شنبه سوت هفته چهارم بازی‌های لیگ برتر فوتسال کشور با رویارویی ۲ مدعی قهرمانی در ساوه زده می‌شود و برهمین اساس سرمربی تیم فوتسال سن ایچ از هواداران برای حضور پرشور در سالن و تشویق شاگردانش دعوت کرد.

 «جواد اصغری مقدم» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: میزبانی از تیم مس سونگون یک فرصت برای تیم ما است که در کنار استفاده از آن از هواداران نیز میخواهیم ما را در این بازی تنها نگذراند.

وی با اشاره به حضور «وحید شمسایی» سرمربی تیم ملی فوتسال  در این بازی اضافه کرد: انتظار داریم بازیکنان از این فرصت هم برای پیروزی تیم و هم برای نشان دادن توانایی های خود نهایت استفاده را ببرند.

اصغری مقدم اظهار کرد: بازی‌های گذشته تیم سونگون به خوبی ارزیابی و برای بازیکنان تشریح شده و از هر لحاظ آمادگی لازم را برای رویارویی با این تیم داریم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ با بیان اینکه فردا «فرشید نادری » یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم به علت مصدومیت در ترکیب این تیم حضور ندارد گفت: سایر اعضای تیم با توجه به برد هفته گذشته مقابل شهرداری ساوه آمادگی روحی و جسمی خوبی دارند.

وی با بیان اینکه تیم مس سونگون یکی از تیم های بزرگ و قدرتمند با سابقه قهرمانی کشور و آسیا است اضافه کرد: تیم سن ایچ نیز تیم آمادگی خوبی دارد و تمام تلاشمان را برای نمایش یک بازی خوب و قدرتمند به کار خواهیم گرفت.

تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه عصر سه‌شنبه در هفته چهارم لیگ برتر در سالن فجر این شهر میزبان مس سونگون است.

این بازی سیزدهمین دیدار ۲ تیم است که در ۱۲ تقابل گذشته هر کدام از تیم‌ها چهار بار یکدیگر را شکست دادند و چهار بار هم به نتیجه مساوی رضایت دادند.

علی احمدی به عنوان سرداور، امیر لامعی داور اول و محمدرضا سیدپور قضاوت این بازی حساس را برعهده دارند و بهشاد پنجه زاده وقت نگهدار و مهران جعفری هم ناظر بازی هستند.

مس سونگون با سه بازی و ۹ امتیاز هم اکنون صدرنشین لیگ برتر و تیم سن ایچ نیز از سه بازی گذشته خود ۶ امتیاز کسب کرده و در جایگاه چهارم جدول است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha