۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۴۵
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85206155
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازدید رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی و رئیس شاباک از محل وقوع عملیات الخلیل

تهران-ایرنا- منابع خبری از بازدید رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، رئیس شاباک و فرمانده مرکزی ارتش از محل وقوع عملیات تیراندازی امروز در الخلیل خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، رئیس شاباک و فرمانده مرکزی ارتش از محل وقوع عملیات تیراندازی امروز در الخلیل بازید کردند.

عملیات تیراندازی امروز در جنوب الخلیل از داخل یک خودرو انجام شده و مجریان عملیات از محل متواری شدند.

با هلاکت یک صهیونیست دیگر در عملیات تیراندازی امروز در جنوب الخلیل، شمار صهیونیست‌های به هلاکت رسیده در عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان از ابتدای سال جاری تاکنون به ۳۵ نفر افزایش یافت.

امروز دو صهیونیست بر اثر تیراندازی مبارزان فلسطینی در نزدیکی چهارراه «کفاسیم» در شهر الخلیل زخمی شدند. یکی از مجروحین زن بوده که بر اثر شدت جراحات به هلاکت رسید.

این دو صهیونیست جراحت های شدیدی بر داشته اند و یک خودروی عبوری با سرعت اقدام به تیراندازی کرده و سپس محل را ترک کرده است.

جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عملیات ضد صهیونیستی امروز مبارزان فلسطینی در شهر الخلیل در کرانه باختری اعلام کردند که جوانان فلسطینی قادر به برهم زدن امنیت رژیم صهیونیستی و عبور از سیستم ها و سامانه های امنیتی این رژیم به رغم آماده باش آنها هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha