روسای شهرک‌های صهیونیستی: امنیت نداریم/ تجمع در مقابل مقر نتانیاهو

تهران-ایرنا- روسای شهرک‌های صهیونیستی در بیانیه ای خطاب به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کردند که اوضاع دیگر قابل تحمل نیست، حملات علیه ما افزایش یافته، مفهوم کنونی امنیت شکست خورده و باید به سرعت تغییر کند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، روسای شهرک‌های صهیونیستی در کرانه‌ باختری امروز تجمعی اعتراضی در مقابل مقر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی برگزار می کنند.

آن‌ها در بیانیه‌ای اعلام کردند که این تجمع در اعتراض به وخیم شدن اوضاع امنیتی و افزایش عملیات فلسطینی‌ها است.

روسای شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی تاکید کردند که اوضاع دیگر قابل تحمل نیست، مفهوم امنیت باید تغییر کند، حملات علیه ما افزایش یافته و این امر نشان می‌دهد که مفهوم کنونی امنیت شکست خورد و باید به سرعت تغییر کند.

در این اعتراضات روسای ارشد شهرک‌های صهیونیستی و شوراهای محلی شرکت می کنند.

بر اساس این گزارش، طی هفته جاری سه صهیونیست به هلاکت رسیدند؛ دو نفر از آن‌ها در حواره بودند و سومی روز گذشته در الخلیل کشته شد.

روز دوشنبه ۲ صهیونیست بر اثر تیراندازی مبارزان فلسطینی در نزدیکی چهارراه «کفاسیم» در شهر الخلیل زخمی شدند. یکی از مجروحین زن بوده که بر اثر شدت جراحات به هلاکت رسید.

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عملیات ضد صهیونیستی امروز مبارزان فلسطینی در شهر الخلیل در کرانه باختری اعلام کردند که جوانان فلسطینی قادر به برهم زدن امنیت رژیم صهیونیستی و عبور از سیستم‌ها و سامانه‌های امنیتی این رژیم به رغم آماده باش آنها هستند.

با هلاکت یک صهیونیست دیگر در عملیات تیراندازی در جنوب الخلیل، شمار صهیونیست‌های به هلاکت رسیده در عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان از ابتدای سال جاری تاکنون به ۳۵ نفر افزایش یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha