هفت طرح ورزشی در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل - ایرنا - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت هفت پروژه ورزشی با حضور سرپرست وزارت ورزش و جوانان در مناطق مختلف این استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایرنا ، اکبر ورودی روز سه‌شنبه در بازدید از تعدادی از طرح‌های ورزشی اردبیل اظهار کرد: این طرح‌ها شامل تالار وزنه‌برداری شهدای مدافع حرم اردبیل ، زمین چمن مصنوعی پوریای ولی خلخال، زمین مینی چمن روستای بفراجرد خلخال، مرمت و بهسازی مجموعه ورزشی تختی اردبیل، مرمت و بهسازی پیست دو و میدانی ، سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل ، پیست اسکی روی چمن فندوقلو نمین و خوابگاه ورزشی خلخال است.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای حضور سرپرست وزارت ورزش و جوانان در استان اردبیل انجام شده است، افزود: تالار وزنه‌برداری شهدای مدافع حرم اردبیل و زمین چمن مصنوعی پوریای ولی شهرستان خلخال روز دوشنبه ۶ شهریور با حضور سرپرست وزارت ورزش و جوانان افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: در یک سال اخیر برای احداث و تکمیل تالار وزنه‌برداری اردبیل به عنوان یکی از مجموعه‌های فاخر و ارشمند حوزه ورزش استان ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار تامین و هزینه شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: تالار وزنه‌برداری شهدای مدافع حرم اردبیل هم با ظرفیت ۵۰۰ صندلی و تجهیزاتی نظیر ویدئووال و سیستم‌های پیشرفته صوتی برای مسابقات داخلی و بین‌المللی تکمیل شده و آماده بهره‌برداری رسمی است.

ورودی با بیان اینکه پیست سالن سرپوشیده دو و میدانی اردبیل استاندارد و یکی از بهترین و مجهزترین سالن دو و میدانی تارتان سر پوشیده کشور است، ادامه داد: این سالن دومین سالن سرپوشیده تخصصی دو و میدانی کشور است.

وی گفت: با افتتاح تالار وزنه‌برداری و پیست دو و میدانی سرپوشیده مجموعه ورزشی علی دایی علاوه بر رشد و توسعه ورزش استان، اردبیل میزبان مسابقات ملی و بین‌المللی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش استان اردبیل افزود: چند طرح ورزشی توسط بخش خصوصی در شهرستان‌های پارس‌آباد و مشگین‌شهر در حال اجرا است و پروژه استخر سرپوشیده مشگین‌شهر هم که توسط بخش خصوصی مرمت، بهسازی و بازسازی شده در هفته دولت افتتاح شده و در اختیار مردم و ورزشکاران قرار خواهد گرفت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل همچنین از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی - ورزشی به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت در استان اردبیل خبر داد.

۵۳ هیات ورزشی در استان اردبیل فعال بوده و بیشتر رشته‌های ورزشی در شهرستان‌های این استان هیات دارند.

در این استان حدود ۶۰ هزار ورزشکار اعم از زن و مرد بیمه و سازماندهی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha