۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85209045
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شاخص‌های عمرانی خلخال ارتقا یافت

۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبر: 85209045
شاخص‌های عمرانی خلخال ارتقا یافت

اردبیل- ایرنا - فرماندار خلخال از ارتقای محسوس شاخص بهره‌مندی مردم این شهرستان از خدمات عمرانی دولت خبر داد و گفت: امسال در مجموع ۱۱ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال پروژه عمرانی و اقتصادی در مناطق مختلف شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،سید جواد یحیی‌زاده پیش از ظهر امروز پنجشنبه در دیدار اعضای شورای اداری خلخال با امام جمعه این شهر و در نخستین روز از ایام گرامیداشت هفته دولت افزود: از ابتدای کار دولت سیزدهم و در طول مدت خدمات دولت در این شهرستان ۳۱۵ پروژه عمرانی با ۹ هزار و ۴۹۱ میلیارد ریال اجرا شده است.

رئیس شورای اداری خلخال گفت: طی این مدت شاخص‌های بهره‌مندی مردم از خدمات عمرانی دولت در بخش برق‌رسانی روستایی ۱۶۶ درصد، در نوسازی و تجهیز مدارس ۲۷۹ درصد،اوقاف و امور خیریه ۸۰ درصد، شهرداری هشتجین ۲۱۲ درصد، شهرداری کلور ۳۲ درصد و شهرداری خلخال ۳۶۵ درصد ارتقا یافته است.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت شاخص دانشکده علوم پزشکی ۲۳ درصد میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری ۱۱۲ درصد گازرسانی روستایی ۱۱۵ درصد آب و فاضلاب ۴۷ درصد ،جهاد کشاورزی ۱۹۸ درصد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۹۲ درصد فرهنگ و ارشاد اسلامی ۵۰ درصد بنیاد مسکن ۱۰۷ درصد امور آب ۲/۲ درصد مسکن محرومین ۱۲۵ درصد. عمران دهیاری‌ها ۱۰۰ درصد و ورزش و جوانان ۸۴ درصد شاخص‌های فعلی این شهرستان نسبت به شاخص‌های دولت قبلی ارتقا پیدا کرده است.

یحیی‌زاده درادامه از افزایش تعداد پروژه‌های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح در هفته دولت امسال در مقایسه با ایام هفته دولت سال قبل خبر داد و افزود : در حالی که مجموع اعتبارات مربوط به بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و همچنین آغاز طرح‌های عمرانی جدید در سال قبل سه هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال بوده مجموع اعتبارات بهره برداری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی امسال و همچنین آغاز طرح‌های جدید به ۱۱ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال می‌رسد.

فرماندار خلخال اظهار کرد: به میمنت و مبارکی ایام خجسته هفته دولت ۶۵ طرح و پروژه عمرانی با اعتبار ۱۸۲۳ میلیارد ریال در مناطق مختلف شهرستان خلخال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد : از مجموع ۶۵ طرح قابل افتتاح در ایام هفته دولت امسال خلخال، ۵۷ طرح و پروژه عمرانی می‌باشد که برای اجرا تکمیل و بهره‌برداری از آنها یک هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ردیف‌های اعتباری استانی و ملی هزینه شده و همچنین ۸ پروژه اقتصادی است که ۵۳۳ میلیارد ریال از طرف بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده که با آغاز به کار این طرح‌ها برای ۹۳ نفر از بیکاران شهرستان زمینه اشتغال به کار پایدار ایجاد می‌شود.

همچنین به مناسبت گرامیداشت ایام هفته دولت و در نخستین روز از ایام این هفته اعضای شورای اداری خلخال پیش از ظهر امروز با حضور در مزار شهدای این شهر و همچنین شهدای گمنام مهمان این شهرستان یاد و خاطره شهدای دولت را گرامی داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha