۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85207105
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی ملوان: با شناخت خوب از تیم فولاد بر روی نقاط ضعف آن کار کردیم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: شناخت خوبی از تیم فولاد اهواز داریم و روی نقاط ضعف و قوت این تیم به خوبی کار کردیم.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار عصر سه شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمهای ملوان و فولاد اهواز در بندرانزلی اظهار کرد: این بازی با توجه به نتایج ۲ هفته گذشته تیمهای ملوان و فولاد برای هر۲ تیم مهم است.

وی افزود: هم اینک جایگاه این ۲ تیم در جدول رده بندی به هیچ وجه زیبنده ملوان و فولاد اهواز نیست و به طور حتم تا پایان فصل این دو تیم جابگاه مناسبی را در جدول رده بندی کسب خواهند کرد.

وی ادامه داد: البته با توجه به اینکه در این دیدار ما میزبان هستیم باید از شرایط میزبانی خود استفاده کرده و پیروز میدان شویم تا طرفدارانمان را خوشحال کنیم طرفدارانی که در این مدت با همه مسائل از تیم حمایت کردند و این حمایت به ما کمک کرد که تمرینات خوبی را در طول هفته داشته باشیم.

سرمربی ملوان اضافه کرد: همچنان انتظار داریم طرفداران با تمام توان فردا از ما حمایت کنند و تمام ورزشگاه پر شود و به پشتوانه این حمایت بتوانیم فولاد را شکست دهیم.

تارتار ابراز امیدواری کرد که در دیدار برابر فولاد اهواز روزی کم اشتباه داشته باشند و به خوبی از اشتباهات فولاد بهره گرفته و با حمایت طرفداران خود با برتری برابر این تیم، نخستین پیروزی خود در لیگ برتر را کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: در ۲بازی گذشته نیز فرصتهای خوبی داشتیم اما با تیمهای قدرتمندی روبرو شدیم. به طور حتم در دیدارهای آتی نتایج مناسبی کسب کرده و از هفته پنجم نیز چند بازیکن به ما اضافه می شوند که این نیز می تواند به تیم کمک کند.

سرمربی ملوان در خاتمه به غیبت یک بازیکن در دیدار برابر فولاد اشاره کرد و گفت: آسیب دیدگی سهیل فداکار برطرف شده اما محمدرضا خانزاده سرماخوردگی دارد و نمی تواند تیمش را همراهی کند و البته این بازیکن چند پیشنهادنیز از تیمهای دیگر هم دارد.

تیمهای فوتبال ملوان و فولاد اهواز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه(فردا) در هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقرانن بندرانزلی مقابل هم قرار می گیرند.

تیمهای ملوان و فولاد اهواز تا پایان هفته دوم رقابتهای لیگ برتر باشگاههای کشور با ۲ شکست به ترتیب در رتبه های سیزدهم و پانزدهم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha