دستگیری باند کلاهبرداری اسکیمری در جایگاه سوخت/کپی ۲ هزارکارت بانکی

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اسکیمری که در یک جایگاه سوخت در غرب استان تهران اقدام به کپی برداری از بیش از ۲ هزار کارت بانکی کرده بودند، توسط پلیس این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سردار حمید هداوند روز سه شنبه اظهار کرد: در پی ارجاع چند فقره پرونده برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان به پلیس فتا استان البرز ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های مقدماتی برداشت اسکیمری از حساب شاکیان پرونده محرز و ماموران با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند همه مالباختگان از یک جایگاه سوخت در یک بازه زمانی مشخص اقدام به زدن بنزین کرده اند.

هداوند گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی هویت چهار نفر از عاملان این کلاهبرداری شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در غرب استان تهران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی البرز با اشاره به احراز کپی برداری متهمان از بیش ۲ هزار کارت بانکی شهروندان، گفت : متهمان در تحقیقات تکمیلی تاکنون به برداشت غیرمجاز از کارت های بانکی ۱۰۰ نفر از شهروندان اعتراف کرده اند.

وی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این باند بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود، اضافه کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و همچنین تلاش پلیس برای شناسایی سایر مالباختگان این پرونده ادامه دارد.

دستگیری باند کلاهبرداری اسکیمری در جایگاه سوخت/کپی ۲ هزارکارت بانکی


دستگیری سارقان موتورسیکلت و دوچرخه درکرج
جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری پنج سارق موتورسیکلت و دوچرخه با ۳۱ فقره سرقت در شهرستان کرج در این استان خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد : در پی وقوع چندین فقره سرقت متوالی موتورسیکلت و دوچرخه در مناطق مختلف شهر کرج ، بررسی و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه ماموران حکایت از این داشت که سارقان در یک باند پنج نفره از غفلت شهروندان سوء استفاده کرده و در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به سرقت موتورسیکلت و دوچرخه آن ها می کنند.

ناربیگی گفت: با تلاش های بی وقفه ماموران کلانتری ۱۱کرج مخفیگاه پنج سارق شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیات های ضربتی همه آن ها دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان افزود: سارقان در تحقیقات تکمیلی و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۲۸ فقره سرقت دوچرخه و سه فقره موتورسیکلت اعتراف کرده اند.

ناربیگی بیان کرد: همه مالباختگان این پرونده شناسایی و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری باند کلاهبرداری اسکیمری در جایگاه سوخت/کپی ۲ هزارکارت بانکی


دستگیری سارقان موبایل قاپ در کرج
فرمانده انتظامی کرج از دستگیری سه سارق حرفه ای موبایل قاپ با ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پیمان گودرزی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی توسط راکبان یک دستگاه موتورسیکلت در منطقه مرکزی شهر کرج، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان با حساسیت ویژه در دستورکار کلانتری۱۱مرکزی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی در مناطق وقوع سرقت و بکارگیری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی سه متهم در این زمینه شده و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر کردند.

گودرزی گفت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی علی رغم انکارهای اولیه با مشاهده مستندات غیر قابل انکار ماموران به ناچار به ارتکاب چهار فقره سرقت منزل و ۱۲ فقره موبایل قاپی در چند روز اخیر در شهر کرج اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان پرونده تعدادی تعداد قابل توجهی اموال مسروقه کشف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha