۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵
کد خبر: 85207405
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۱ طرح عمرانی و زیرساختی در بابلسر افتتاح و کلنگ زنی می شود

ساری - ایرنا - فرماندار بابلسر گفت: تعداد ۶۱ طرح عمرانی و زیرساختی با اعتبار نزدیک به ۳۳ هزار میلیارد ریال در بابلسر همزمان با هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود.

مجتبی قلی پور باقری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۵۲ طرح همزمان با هفته دولت در بابلسر افتتاح و ۹ طرح کلنگ زنی می شود.

وی اظهار داشت: این طرح ها با استفاده از اعتبارات دولتی و بهره مندی از ظرفیت های بخش خصوصی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

این مقام مسوول بیان داشت: با توجه به اینکه شهرستان بابلسر بعنوان قطب گردشگری مازندران هر ساله میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر می باشد ارتقاء زیرساخت های این شهرستان یک ضرورت است.

۶۱ طرح عمرانی و زیرساختی در بابلسر افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار بابلسر ادامه داد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا دستاوردهای نظام و عملکرد دولت سیزدهم برای افکار عمومی تشریح شود.

بابلسر نگین گردشگری مازندران به عنوان یکی از مهمترین شهرهای ساحلی در کنار دریای خزر، هر ساله میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر از سراسر کشور می باشد.

شهرستان ساحلی بابلسر که از شمال به دریای خزر، از شرق به بهنمیر، از غرب به فریدونکنار و از جنوب به هادی شهر وصل است، از جمله شهرهای زیبا و گردشگری استان مازندران است که به صورت کامل در منطقه جلگه ای و در کنار ساحل دریای خزر واقع شده است.

رودخانه بابلرود که از وسط این شهر می گذرد شهر را به ۲ قسمت تقسیم کرده و سه پل زیبا که یکی از آنها از سوی آلمانی ها و بقیه از سوی متخصصان ایرانی احداث شده زیبایی منحصر به فردی را برای این شهر ایجاد کرده است.

مشهدسر نام قدیم بابلسر است که از سال ۱۳۱۱ به این نام تغییر کرده است و به مرور زمان یکی از شهرهای زیبا و پرجاذبه در زمینه گردشگری ایران مبدل شده است. بابلسر علاوه بر سواحل زیبا و جاذبه های گردشگری دارای آثار تاریخی و باستانی است که بقعه امامزاده ابراهیم(ع)، بقعه بی بی سر روضه، ساختمان شهرداری، سازمان مرکزی دانشگاه مازندران، برج ساعت، پل معلق اول بابلرود و بنای گمرک بابلسر از جمله آثار تاریخی این شهرستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha