مردمی‌بودن و خدمت صادقانه به مردم از اولویت‌های دولت سیزدهم است

زاهدان- ایرنا- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت و توان دولت مردمی در اختیار مردم و برای مردم در جهت رفع مشکلات اقشار مختلف جامعه بوده و در دولت سیزدهم فرصت ارزشمند برای خدمت صادقانه به مردم مهیا است.

سردار غلامرضا جعفری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تلاشگران عرصه خدمت به مردم، بیان کرد: همراهی با دولت مردمی در جهت عبور از مشکلات و تنگناهای اقتصادی و معیشتی و مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان ضرورت دارد.

وی با اشاره به بیانات امام راحل در وصف شهیدان راه خدمت و دولت مبنی بر اینکه «ارزش شهیدان رجایی و باهنر به این بود که با مردم بودند و برای مردم خدمت کردند»، افزود: هفته دولت، یادآور رشادت‌ها، ایثار و فداکاری‌های فرزندان پاک‌سیرت، مؤمن و انقلابی، شهیدان رجایی و باهنر بوده که بدون دل‌بستن به دنیا و مادیات از پست و مقام برای خدمت به مردم بهره می‌بردند.

این مقام مسوول تصریح کرد: درس بزرگ این شهیدان والامقام به تاریخ و ملت، حضور میدانی و عملی، مؤثر و انقلابی و جهادی در تمامی صحنه‌ها و دوشادوش مردم در کنار مردم بودن، است.

وی اظهار کرد: هم اکنون با گذشت بیش از ۴۴ سال از ایام پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور دولتمردان مؤمن و انقلابی در صحنه خدمت به مردم هستیم، امیدواریم این دولت در سایه حمایت و پشتیبانی گسترده آحاد ملت بتواند در عرصه سیاست‌های داخلی و خارجی به موفقیت برسد.

سردار جعفری بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی از هر جهت برای ضربه‌زدن به‌نظام و فاصله انداختن میان دولتمردان و مسوولان نظام و در هم شکستن ابهت و شکوه و عظمت اسلام و انقلاب تلاش می‌کنند و در رسانه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و با در اختیار داشتن ابزارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای می‌خواهند به اهداف خود برسند، بنابراین در این عرصه از تمام دولتمردان انتظار می‌رود با اجرای منویات ارزشمند مقام معظم رهبری و با ولایتمداری به جهاد تبیین و شناخت ترفندهای دشمنان اهمیت بدهند و با بازگویی خدمات و اقدامات دولت در ابعاد مختلف توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی گفت: در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن باید تمام ارکان جامعه با هوشیاری و بیداری و با برخورداری از بصیرت بالا و دشمن‌شناسی پای‌کار بیایند و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha