۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸
کد خبر: 85207820
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان رضوی: مطالعات احداث شهر فرودگاهی مشهد در مراحل پایانی است

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: مطالعات مربوط به احداث شهر فرودگاهی مشهد مانند سنجش سرعت و جهش وزش باد اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه در چهاردهمین جلسه قرارگاه رسانه خراسان رضوی افزود: ساخت شهرفرودگاهی، قطار سریع السیر و آزادراه حرم تا حرم جزو مصوبات سفر رییس جمهور به استان خراسان رضوی است و از ظرفیتهای مختلف ملی برای انجام این طرحها استفاده می‌ شود.

وی با بیان اینکه بی وقفه، پیگیر توسعه و پیشرفت استان خراسان رضوی در زمینه های مختلف هستیم، بیان کرد: مدیریت با هدف پیشگیری از التهاب در همه زمینه های اجتماع، اهداف برنامه‌ای در زمینه‌های اقتصاد، آب برق، جاده و همچنین ارتقا بخشی در موضوعات مختلف سه راهبرد اصلی است.

استاندار خراسان رضوی: مطالعات احداث شهر فرودگاهی مشهد در مراحل پایانی است

نظری بیان داشت: قطار سریع السیر تهران مشهد از دیگر طرحهایی است که در حوزه زیرساخت و در سطح ملی در دست پیگیری داریم و روش تامین مالی و شرکت سازنده هم مشخص است.

ساخت آزاد راه حرم تا حرم نیز دیگر طرح در حال پیگیری است. وجود حرم مطهر امام رضا(ع) در این شهر از جمله مزیتهای مشهد است و باید همه زمینه‌ها برای حضور بیش از پیش زائران در این شهر را فراهم کنیم.

نظری ادامه داد: همه تلاش ما این است بازار مدیریت شود و دچار التهاب نشود، تامین و کنترل مواد مورد نیاز نیز تا جایی که ممکن است بدست اتحادیه‌ها باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha