استاندار: ایجاد ۲ منطقه آزاد در خراسان رضوی به تصویب نهایی رسیده است

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: ایجاد ۲ منطقه آزاد این استان در مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب نهایی رسیده است که فرصت خوبی در حوزه صادرات و همچنین جذب سرمایه مهیا خواهد کرد.

به گزارش ایرنا یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه در شورای اداری خراسان رضوی به مناسبت هفته دولت، افزود: سه هزار کیلومتر بازسازی و بهسازی جاده‌های استان تا ۲ سال آینده برنامه‌ریزی شده است که طی یک سال گذشته هزار کیلومتر روکش آسفالت در جاده‌های استان انجام شده که پنج برابر میانگین دوره‌های قبل است. روکش و بهسازی هزار کیلومتر هم برای امسال آغاز شده است.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت ۱۰۶ هزار شغل خالص ایجاد شده که ۳۹ درصد اشتغال خالص کشور است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه۳۵۰ مگاوات افزایش تولید برق و رشد ۴۳ درصدی ترانزیت از دیگر اقدامات انجام شده در استان است، افزود: به زودی طرح ۲۰۰ مگاواتی تولید برق در خواف عملیاتی خواهد شد.

استاندار: ایجاد ۲ منطقه آزاد در خراسان رضوی به تصویب نهایی رسیده است

وی افزود: در حوزه اقتصادی بر اساس شاخصهای اعلامی مرکز آمار وضعیت خوبی در استان داریم که نشانگر حرکت رو به جلو جریان اقتصادی است.

نظری گفت: همچنین در بخش سرمایه گذاری منابع بانکی ۷۰ هزار میلیارد تومان و بخش خصوصی ۹۰ هزار میلیارد تومان بوده است. برای تامین منابع در بخش اقتصاد و سرمایه گذاری بانک محور نباشیم.

وی ادامه داد: در موضوع آب و گاز هم در بخشهای مختلف طرحهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در حال اجراست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی هم گفت: جز خدمت به مردم مظهری برای اخلاص ما نباید باشد.

آیت الله سید احمد علم الهدی با بیان اینکه مدیریت نظام سرمایه‌داری، مدیریت از بالا است، افزود: از موضع قدرت صحبت کردن با مردم رفتار یزیدی و سلاطین بنی امیه و بنی عباس است. در مدیریت و روش اهل بیت(ع) برخورد و صحبت با مردم، عاطفی و از روی محبت است.

استاندار: ایجاد ۲ منطقه آزاد در خراسان رضوی به تصویب نهایی رسیده است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت شهید رجایی گفت: این شهید والامقام مظلوم بود و سختیهای بسیاری برای حفظ نظام و انقلاب را به جان خرید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شهدای ما و آزادگان مقاوم، نمادهایی هستند که واقعیت خدمت خالصانه در این نظام را برای افراد مشخص می‌کنند.

به گزارش ایرنا، در مجموع ۲ هزار و ۹۰۰ طرح با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در خراسان رضوی طی هفته دولت عملیاتی و یا کلنگ زنی می‌شود که بیشترین تعداد این طرح ها مربوط به حوزه‌های عمران، زیرساختی و اقتصاد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha