قاچاق سوخت بزرگترین پرونده ۵ ماهه تعزیرات حکومتی کهگیلویه وبویراحمد است

یاسوج-ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزرگترین پرونده ای که تعزیرات استان طی پنج ماهه امسال رسیدگی کرد مربوط به قاچاق ۳۲ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق بود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان، "سید حمزه لقمانی" روز چهارشنبه اظهار کرد: در این پرونده قاچاقچی سوخت گازوئیل سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جریمه شد.

لقمانی از رسیدگی و مختومه شدن چهار هزار و ۴۸۲ پرونده تخلف طی پنج ماهه امسال در زمینه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان و دارو در تعزیرات حکومتی این استان خبر داد و گفت: از این تعداد، سه هزار و ۶۳۴ پرونده با جریمه حدود۵۱۸ میلیارد ریال مربوط به کالا و خدمات بوده اند.

وی ادامه داد: ۴۰۳ فقره پرونده در زمینه قاچاق کالا وارد این سازمان شده که ۳۸۴ فقره به ارزش ۳۹۲ میلیارد ریال مختومه شده اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی اضافه کرد: ۴۴۵ پرونده در حوزه بهداشت و درمان و دارو به تعزیرات حکومتی وارد شد که برای همه این پرونده ها بدلیل رعایت نکردن مقررات و ضوابط بهداشتی رای محکومیت به میزان ۱۱ میلیارد ریال صادر شد.

لقمانی با اشاره به بازرسی های پنج ماهه امسال گفت: بیشترین تخلفات در این بازرسی ها مربوط به گرانی فروشی، درج نکردن قیمت، ارائه نکردن فاکتور خرید و ارائه نکردن صورت حساب بوده است.

تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با ۶ اداره در شهرهای یاسوج، دهدشت، گچساران، بهمئی، لنده و دنا فعالیت دارد که اداره شهر باشت در حال راه اندازی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha