متخلفان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد ۳۴۶۰ میلیارد ریال جریمه شدند

یاسوج- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال، هفت هزار و۵۳۷ پرونده تخلف اقتصادی به ارزش سه هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال در تعزیرات حکومتی این استان رسیدگی شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی روز چهارشنبه در این رابطه اظهار کرد: در سال جاری در بخش کالا و خدمات پنج هزار و ۹۱۶ پرونده وارد سیستم شده که از این تعداد پنج هزار و ۹۱۱ فقره منجر به صدور رای شد و میزان محکومیت این پرونده‌ها ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بود.

وی افزود: در بخش قاچاق کالا و ارز ۸۵۳ فقره پرونده تشکیل شده و ۸۰۱ فقره منجر به صدور رای شده که میزان محکومیت این تعداد پرونده ۶۵۰ میلیارد ریال بود.

مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در بخش ویژه بهداشت و درمان ۷۶۸ فقره پرونده تشکیل و از این تعداد ۷۶۸ فقره معادل ۱۰۰ درصد میزان محکومیت منجر به صدور رای شد و محکومیت مالی این تعداد پرونده ۱۷ میلیارد ریال است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بیشترین تخلفات در حوزه صنفی، گرانفروشی، عدم درج قیمت بوده است.

لقمانی تصریح کرد: در طرح یلدایی ۲۵ گروه گشت مشارکت داشتند که ۸۷ واحد دارای تخلف بودند که میزان محکومیت آن‌ها ۹۷۰ میلیون ریال بود و پنج واحد صنفی متخلف نیز مهر و موم شدند.

عملکرد این سازمان در رسیدگی به پرونده های مذکور مطلوب بوده و تلاش ها برای رسیدگی به آن ها به طور شبانه روزی بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha