موکب بنیاد مستضعفان در پیرانشهر آغاز به کار کرد+فیلم

ارومیه - ایرنا - موکب بنیاد مستضعفان با ظرفیت اسکان بیش از یک هزار نفر و پارکینگ برای ۱۰ هزار دستگاه خودرو در پیرانشهر روز پنجشنبه در مراسمی با حضور پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسوولان محلی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این موکب که به صورت سنتی و چادرهای محلی در منطقه پادگان جلدیان راه اندازی شده‌ پذیرایی از زائران با غذاهای محلی کلانه و آش محلی دوکلیو انجام می‌شود.

سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان با همراهی محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی صبح امروز از این موکب بازدید و از نزدیک در جریان ارائه خدمات به زائران قرار گرفتند.

فتاح میزبانی بهینه از زائران امام حسین (ع) را در پیرانشهر نمادی از وحدت و همدلی بین شهروندان استان و علاقه آنان به امام حسین (ع) اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۳۸ گیت برای پذیرش زائران در پایانه مرزی تمرچین راه اندازی شده که ۳۰ گیت در محوطه و هشت گیت در داخل سالن پایانه قرار دارد.

زیرساخت‌های لازم برای پذیرش سریع زائران در این پایانه مرزی فراهم شده و علاوه به دایر شدن مواکب پذیرایی، خودروهای امداد و نجات، اورژانس، نیروهای انتظامی و خدماتی در پایانه حضور دارند و برای راحتی زائران ۷۲ چشمه سرویس بهداشتی نیز پیش بینی شده است.

براساس اعلام مدیر پایانه مرزی تمرچین امسال پذیرش زائران در این مرز با تدابیر اتخاذ شده، به صورت ۲۴ ساعته است و مسوولان پذیرش و عوامل انتظامی به صورت شیفتی در پایانه مسقر هستند و در تمام طول شبانه روز به زائران خدمات ارائه می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha