۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۲۵
کد خبرنگار: 5478
کد خبر: 85209296
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ویژه‌ برنامه‌های هفته دولت در تفتان آغاز شد/ اهدای ۵۰ سری جهیزیه بین نوعروسان 

زاهدان- ایرنا- فرماندار تفتان سیستان و بلوچستان گفت: با اهدای ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان آغاز شد. 

علیرضا شهنوازان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تهیه این جهیزیه بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده و شامل اقلام یخچال، ماشین لباس شویی، اجاق گاز، جارو برقی و تلویزیون بوده و ارزش هر سری از آنها ۶۰۰ میلیون ریال است.

وی بیان کرد: نهادینه کردن فرهنگ ازداوج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌ هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

فرماندار تفتان گفت: برنامه ریزی برای اهدای جهیزیه به تمامی نوعروسان متقاضی شهرستان تفتان انجام شده و این روند برای کمک به زوج های جوان تحت پوشش نهادی های حمایتی ادامه دارد.

به گفته وی؛ شهیدان رجائی و باهنر از برترین الگوهای خدمت رسانی به دولت هستند و با پیروی از منش شهدا می‌توانیم صادقانه و متواضعانه امر خدمت رسانی را اجرایی کنیم و نیز دیدار با خانواده های شهدا از دیگر برنامه های فرهنگی در شهرستان تفتان بود.

گفتنی است مزار شهدای شهرستان تفتان با حضور فرماندار، فرمانده انتظامی و جمعی از مسوولان گلباران شد.

در آغاز هفته دولت، مسوولان شهرستان تفتان با عطرافشانی مزار شهدا به همراه قرائت فاتحه و قرآن، بار دیگر با شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در دولت مردمی، بازدید علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان و هیات همراه از پروژه های جهاد کشاورزی، خدماتی و تولیدی در بخش کشاورزی این شهرستان انجام شد.

گفتنی است پروژه های آبیاری نوین شامل احداث کانال انتقال آب کشاورزی، اجرای سیستم های آبیاری بارانی، با حمایت های ویژه دولت در حال اجرا هستند و هم اکنون ۴۵ هزار متر لوله جهت آبیاری تحت فشار آماده است و هفت برنامه مهم کشاورزی به نمایندگی از سایر پروژه ها افتتاح می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha